Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

Oorspronkelijk geplaatst door Avatar of the Green View Post
    Hey Diesel,

Ik kijk ook even mee, ziet er goed uit!

Even om in te haken op jullie gesprek over temperaturen, Ik was verleden week bij iemand die had gekweekt met een gemiddelde temperatuur van 35 met de lampen aan en hij haalde er toch nog 50gr gemiddeld af per plant. Wil blijkbaar toch niet altijd problemen opleveren. Enige wat ik een beetje merkwaardig vond dat zijn toppen na het drogen en kuren(2 weken) nog redelijk vers/grassig rook. Of dit ermee te maken had weet ik niet, maar verder was ie goed te roken.

Succes nog!
    hoi kerel

bedankt en ja dat kan mss wel zijn van die warmte ik zou het ook niet weten

Comment

Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

Ja met genoeg luchtverversing en voldoende circulatie en afzuiging mischien.

Lijkt me toch heel warm, veel bladaanmaak enzo zou ik denken.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

ja dat is wel wat je zegt veel blad aanmaak . maar ik ga het proberen onder de 27 te houden op warme dagen als vandaag is dat moeilijk maar het lukt meestal wel men lamp is aan van 21.00u tot 09.00u dus snachts is het cooler he

Comment

heeeey ,

ik heb dus een nieuw tentje gekocht met een grotere afzuiger want die van mij moest steeds vollebak open en was op hittedagen nog niet genoeg... ineens een beetje groter voor de volgende run haha
          het is een Growlab GL145
          ik denk dat dat wel degelijkje tentjes zijn he ?

hier wat fotkes van de tent en de plantjes in 2de week bloei

20150804_210250.jpg20150804_210306.jpg20150804_210350.jpg20150804_210357.jpg20150804_210430.jpg20150804_210441.jpg20150804_210450.jpg20150804_210518.jpg

laters

Comment

Ennuh wat zijn de plannen voor de volgende jaren mss op naar de kilos
            Congratz met de mooie upgrade & de zoon,diesel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
              Ennuh wat zijn de plannen voor de volgende jaren mss op naar de kilos
              Congratz met de mooie upgrade man!!
              thanks thanks nee nee ik zou graag voor de winter een goede oogst hebben dat ik even men tentje kan laten uitstaan en als ik al 400 gram haal mag ik al blij zijn denk ik haal er meestal lekkere weed af maar opbrengst slaat altijd wat tegen
              en wou eens een 12/12 systeem proberen en met zo een grotere tent kan je er ook al wat meer zaaien he

Comment

Mooi zo, je tentje 145 cm op 145 cm neem ik aan, zeker interresant naar de temperatuur toe omdat er maar 1 lamp inhangt.

Wat doet je temperatuur en luchtvochtigheid nu?

Comment

lv staat nu op de moment om 52 procent en temp is 25 graden nu op deze moment want de lamp brand van 21.00u tot 09.00u

hangen ze daar dan 2 lampen in in zo een tentje is 1 niet genoeg? jawel denk ik toch he ?

grtz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                  Mooi zo, je tentje 145 cm op 145 cm neem ik aan, zeker interresant naar de temperatuur toe omdat er maar 1 lamp inhangt.

Wat doet je temperatuur en luchtvochtigheid nu?
                  ........

Comment

Zie nou, heerlijk toch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                      Zie nou, heerlijk toch.
                      yes yes nice zo ik denk dat dit ook wat beter is ivm de warmte enzo inplaats van vorig tentje

Comment

je lamp hangt volgens mij een beetje te hoog !! volgende update mss een mooie wing , dan is je lichtverdeling pakke beter zekers met zo een grote tent
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

men lamp hangt nu op 55 cm van de planten

een wing ? hmmm dat is ok wat duurder zeker he? maar dat maakt niet uit

ja ik zal mss eens moeten overwegen voor dat gaan te halen

Comment

niets op aan te merken alles verloopt goed ..

ze staan nu wel terug in de 120 tent met de 400 w hps omwille ik wil starten in die grotere tent met men voorraad voor de winter en ik maar 1 600w heb en 1 400w

dus de 600w gaat morgen aan met men run van barneys farm 24 op een 10 dagen ongvr voorgroeien en dan op 12/12

grtz

Comment

Damn, ben er wel jaloers op dieseltje
                              Ff tentje erbij knallen, hoppa

Doe je goed!

Heb ook mazzel gehad hoor met mijn eerste buitenkweek wedstijd mag niet piepen..
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol View Post
                                Damn, ben er wel jaloers op dieseltje
                                Ff tentje erbij knallen, hoppa

Doe je goed!

Heb ook mazzel gehad hoor met mijn eerste buitenkweek wedstijd mag niet piepen..
                                bedankt

ja ik dacht ik wil gewoon 1 a 2 keer per jaar kweken inplaats een heel jaar door .. en zo zou dat perfect moeten gaan

ja ik zie het, jou planten zien er echt wel goed uit he

grtz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
                                je lamp hangt volgens mij een beetje te hoog !! volgende update mss een mooie wing , dan is je lichtverdeling pakke beter zekers met zo een grote tent
                                ja die wing ! ik heb er al veel over gehoord is die dan zo veel beter?? want dan ga ik me die ook eens aanschaffen binnekort

Comment

Bezig...
                                X