Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

pics willen we zien :p
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

yes yes vanavond zal ik van de 12 dames nog eens een updatje erop gooien

Comment

jaja nu heeft dieseltj weer een dom foutje gemaakt he

nu heb ik een paar zaden teveel ontkiemt en het waren er 6 maar heb voor 4 nog een plekje gevonden met wat uitzoeken maar nu heb ik nog 1 chronic thunder die is ontkiemt en 1 bleu cheese van barneys en vind het zo zonde om ze weg te gooien he ...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ale een fout was he tniet echt voor het 12/12 systeem had ik er 30 ontkiemt en als ik wil voorgroeien passen er maar 24 in ... dus dat is een beetje balen heb nu in men andeer tentje er nog 3 op 12/12 gezet en 1 heeft het niet gehaald .. en dan die 2 nog .... die zitten in de spongepots en laten hun kopje al goed zien als ik ze buiten zet haal ik er ook niet meer van he das veel te laat... echt balen zo dan kan ik even goed het zaad aan de vogels geven haha

Comment

Gewoon tentje erbij

Vind het zo stom niet, dat zijn je backups. Had ik vorige keer ook moeten doen, toen had ik 8 van de 10 mannetjes. Had maar al te graag wat reserve gehad.

Kun je ze niet laten overwinteren? Of er een mamma van maken? Ik wil dat zelf wel proberen met de steks van buiten, die Afghaan vind ik zo gaaf, die wil ik bewaren
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Ja, inderdaad zonde en je woont denk ik te ver weg hahaha
            Of je zet er een paar kleinere potten bij?
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

ja dat lukt niet ik heb er nu al 4 in kleinere potten gestoken ja ik was ook aan het denken mss dat ik er iemand mee gelukkig kan maken xs maar ja das zal het voor heel vlug moeten zijn haha

Comment

Wie weet, wellicht iemand van het forum in je omgeving, waar dat ook is?
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

voila zoals beloofd

dit is men tentje 150 met de pine apple , night shade, critical kush, vanilla kush, chronic tunder en morge gaat er nog 1 bleu cheese in deze staan nu op 24/00 voor en dag of 5 en dan gaan ze nog een week op 18/6
                  20150810_211800.jpg20150810_211805.jpg20150810_211808.jpg20150810_211815.jpg20150810_211819.jpg20150810_211838.jpg

en hier mijn bloeiende dames in mijn tentje 120

deze gaan nog steeds goed verder
                  komt wel goed volgens mij

20150810_210348.jpg20150810_210311.jpg20150810_210301.jpg20150810_210253.jpg20150810_210403.jpg

grtz dieseltj

Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol View Post
                  Gewoon tentje erbij

Vind het zo stom niet, dat zijn je backups. Had ik vorige keer ook moeten doen, toen had ik 8 van de 10 mannetjes. Had maar al te graag wat reserve gehad.

Kun je ze niet laten overwinteren? Of er een mamma van maken? Ik wil dat zelf wel proberen met de steks van buiten, die Afghaan vind ik zo gaaf, die wil ik bewaren
                  ja maar heb er pas 1 bij genomen ik ga er nu geen 3 nemen hoor ahha met 2 al werk genoeg ... ja weet je ik denk zo als ik er iemand blij mee kan maken zou ik het zeker willen doen maar ja denk niet dat iemand vlug al een ontkiemt zaadje wil hebben ... ik zou het altans niet erg vinden

Oorspronkelijk geplaatst door Michevan View Post
                  Wie weet, wellicht iemand van het forum in je omgeving, waar dat ook is?
                  ergens in het mooie belgie Michevan

Comment

dat ziet er hier ni mis uit he

ivm je bloeihokje , persoonlijk vind ik dat je nog wel beetje plaats teveel over hebt , dus weekje langer voorgroei had beter geweest en had zekers je opbrengst met 50 / 100 gr meer geweest !!

tevens benk benieuwd naar je nieuwe opgestarte run

gl m8 en hou ze groen he !!

groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
                      dat ziet er hier ni mis uit he

ivm je bloeihokje , persoonlijk vind ik dat je nog wel beetje plaats teveel over hebt , dus weekje langer voorgroei had beter geweest en had zekers je opbrengst met 50 / 100 gr meer geweest !!

tevens benk benieuwd naar je nieuwe opgestarte run

gl m8 en hou ze groen he !!

groetjes

heey m8,

bedankt ja daar heb je gelijk in ik had ze wat tevroeg op 12/12 gezet had ik na een week al spijt van hoor

maar ja heb ik dat ook eens meegemaakt he haha goede les voor volgende kweekje

ik zie het nu ook aan men bloei hokje ik denk dat ik blij mag zijn met een 250 a 300 gr als dat er al af komt..

ja die nieuwe run daar ben ik heel blij mee haha ik hoop dat die het goed gaat doen

komt wel goed

groetjes

Comment

Alle 24 de kopejes zijn boven
                        ze staan nu nog op 24/00 tot vrijdag en dan gaan ze op 18/6 voor een klein weekje en dan gaan ze op 12/12

heb de 2 toch nog kunne gebruiken heb ze in 7 liter potten gezet in het ander tentje zien wel wat er van komt he

grtz

Hier de jack herer auto van green house seeds denk dat hij nog een week of 3 zal moeten...

en de andere is een super lemon haze zaadje uit men eigen oogst gekomen ... kan goed herma zijn weet het niet maar ben er maar wat mee aan het experimenteren..
                        he tmoest maar is een vrouwelijk zaadje zijn he

20150812_131947.jpg20150812_131959.jpg20150812_132009.jpg20150812_132025.jpg20150812_132032.jpg20150812_132037.jpg

die lemon haze heb ook getopt

grtz

Comment

pffff wat een hitte!! in beiden tentjes 29a30 graden puf puf .. al maar geluk is het over paar dagen wat frisser
                          krijg het niet kouder afzuigers staan vollebak

Comment

Ja, om gek van te worden. Hier ook 30/32 graden in de kweekkast. Ik heb de deur maar op een kier staan soms. Anders wordt het echt te gek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronthebudman View Post
                              Ja, om gek van te worden. Hier ook 30/32 graden in de kweekkast. Ik heb de deur maar op een kier staan soms. Anders wordt het echt te gek.
                              ja nu snachts gaat het blijft het 27

Comment

das het leuke aan de zomer

Comment

Bezig...
                                X