Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

Beetje of topic maar..
    Juist even gezellige babbel gehad met k1
    top kerel!
    heb eens mogen proeven van zijn eigen creatie!!!
    20150815_103243.jpg20150815_103611.jpg

top structuur is echt heel mooi en super vol
    Smaak is op en top top!
    lemon smaak komt erin kush ook is echt weer zo iets super dat ik nog nooit gerookt heb haha !!

thanks k1 en knap man wat je neerzet van rokertjes

grtz dieseltj

Comment

Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

lo m8 ,

ontopic :p

opgepast met die herma he , ik vertouw het nooit en haal het er steeds gelijk uit ( beter 1 pant verliezen , dan je hele oogst vol zaad zit ) ivm die zaadbank !! mja persoonlijk vind ik dat 1 van de slechtste die er is heb zelf enkele slechte ervaringen gehad met die zaadbank vandaar mijn mening

voor de rest zien je tentjes er wel netjes uit steeds leuk om baby plantjes te zien

offtopic

Leuk om dit te horen en te zien m8 dat waardeer ik hard ( dat je der even iets van post in je eigen Topic dan nog wel ) !! Top van je

weer een canna m8 bij se , tot de volgende meeting m8

groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
        lo m8 ,

ontopic :p

opgepast met die herma he , ik vertouw het nooit en haal het er steeds gelijk uit ( beter 1 pant verliezen , dan je hele oogst vol zaad zit ) ivm die zaadbank !! mja persoonlijk vind ik dat 1 van de slechtste die er is heb zelf enkele slechte ervaringen gehad met die zaadbank vandaar mijn mening

voor de rest zien je tentjes er wel netjes uit steeds leuk om baby plantjes te zien

offtopic

Leuk om dit te horen en te zien m8 dat waardeer ik hard ( dat je der even iets van post in je eigen Topic dan nog wel ) !! Top van je

weer een canna m8 bij se , tot de volgende meeting m8

groetjes
        ja vanavond ga ik eens tegoei controleren en als het toch blijkt dat het een herma is dan gooi ik hem er gelijk uit want wil niet op het eind allemaal zaad in men toppen

ja dus die zaadbank dus toch maar niet meer nemen

ja bedankt haha ga toch de volgende run met wat minder zaad werken hoor .

en dat is graag gedaan mate

zeker tot de volgende !!

groetjes

Comment

ben nog steed op 22/2 aan het draaien..
          zou ik al omschakelen naar 18/6?
          kzou het perfect willen doen deze keer

dus alle hulp meer dan welkom

Comment

ga maar al eens op 18/6 is beter voor je stroomkosten ook
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

haha ja dat is wel waar denk ik dan haha ja zit op dag 5 22/2 dus zal wel goed zijn denk ga ze nu omzetten dus vanaf morgevroeg gaan ze op 18/6

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

even nog updaten wat er juist in men tentje staat van soortjes

- Pineapple chunk
              - Critical kush
              - Bleu cheese
              - Night shade
              - Vanilla kush
              - Chronic thunder

Allemaal dus zaden van barney's farm ...
              Heb er 24 intotaal nu instaan .. sommige in 11l en sommige in 7.5 l..
              fotokes volgen nog maar veel is er nog niet te zien hoor

grtz

dit gaat dus over men 2de tentje he de 145 growlab

Comment

heel veel soortjes.
                meer keuze bij jou dan in een koffieshop

thugz
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

hahahahaha

jaaa ik hou van soortjes ik kan niet een lange tijd 2 dezelfde soorten blijven roken ik hou van smaak verschillen

en nu ben ik wel aan het experimenteren met redelijk wat soortjes hoor maar de pine blijft al zeker trug komen !

daarom volgende keer word het dna genitics zaden maar das pas voor tegen november december of beter volgend jaar dat zien we nog wel

maar ja ... de baby komt er ook aan dus het is een beetje een twijel geval ik denk dat ik wel drekt na deze toch nog 1 keer een run doe voor dat ik een lange tijd toe kom en dat gaat dan met dna genetics zaden zijn

dus mensen als jullie zeker een aanrader van hun hebben Let me know

grtz

Comment

Iepzzz Brotha

----------- Proficiat met je bloeiende dames e, ziet er fantastisch uit man

En ik zag dat je nieuwe kleintjes hebt Wel een groote tent e man

IuMdlMW62GHM8QIx.JPG foto.jpg IuMdlMW62GHM8QIx.JPG

Suc6 nog makker

Grtzzz V.N.
                    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

Comment

Updatje

hier zijn de fotokes van de nieuwe dames

ze groeien goed de klok gaat vanaf nu op 18/6

20150816_152052.jpg20150816_152111.jpg20150816_152118.jpg20150816_152130.jpg20150816_152156.jpg20150816_152232.jpg

zien ze er niet schattig uit hahhaha

Oorspronkelijk geplaatst door vertrouwniemand View Post
                      Iepzzz Brotha

----------- Proficiat met je bloeiende dames e, ziet er fantastisch uit man

En ik zag dat je nieuwe kleintjes hebt Wel een groote tent e man

[ATTACH=CONFIG]274922[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]274923[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]274922[/ATTACH]

Suc6 nog makker

Grtzzz V.N.
                      jaja maatje

die heli daar zitte we zo nie mee in men lichturen gaan alleen aan in de nacht en ja alleen op de groei is het even oppassen
                      maar goed

bednakt man ja ik doe men best he haha

de tent valt wel goed mee hoor is maar een 30 cm groter als de vorige

Comment

Mooi mooi zeg, goed bezig makker !

Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

Comment

Nou goeie zaadbanken,ik kan er ff paar noemen,die ik goed vind
                          Bv Serious seeds....sensi seeds...female seeds...voor automatics joint doctor...dinafem....dna seeds...humboldtseeds enz
                          De rest ontgaat me ff nu,today lazy sunday

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                            Bv Serious seeds....sensi seeds...female seeds...voor automatics joint doctor...dinafem....dna seeds...humboldtseeds enz
                            Thankx Soul voor de info !

Comment

update:

de dames in bloei.... hier bij 1 shining silver haze van RQS heeft af en toe een zaadje in de top ik haal het er steeds uit de ander planten lijken goed te zijn ...20150817_082856.jpg dus toppje eraf geknipt en het zaadje eruit geprutst .. maar als het herma is zouden er toch veel mer zaden zichtbaar moetern zijn niet?
                              ik had vorige kweekje ook hier en daar is een zaadje tussen een topje ze maar dat merkte je amper was heel zelden..

nu dus de dames in bloei :
                              20150817_081337.jpgpineapple chunk20150817_081422.jpgexodus cheese20150817_081504.jpglemon haze20150817_081554.jpgA.M.S20150817_081613.jpgliberty haze20150817_081620.jpgGroepsfoto!!!!20150817_081817.jpg dat waren ze weer

hier nog even een blikje werpen op onze baby's
                              20150817_082051.jpg20150817_082047.jpg20150817_082040.jpg20150817_082057.jpg

voila dat wast weer voor vandaag

grtz dieseltj

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                                bij welke breeder heb je zelf al besteld soul?
                                want ik bestel altijd via 420 maar die hebben niet alles in hun assortiment he
                                Last edited by dieseltj; 17 August 2015, 15:34.

Comment

Bezig...
                                X