Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
over 10 dagen gaat men tentje 120 met de 9 plantjes (herma) af en dan word die gekuist en dan trug vol gezet met 9 planten die ik ga toppen deze soortjes komen er al zeker in
Orange hill special van Dutch passion
24k gold DNA
Dj's gold DNA
Peppermint kush Barney's
ladyburn 1974 greenhouse
trainwreck greenhouse
en Mss de LA chocolat van DNA
wil nog wat extra smaakjes voor de winter door te komen ik hou van veel afwisseling
mja maar dan kan je maar paar soorten per jaar en ik kweek echt puur voor mijn smaak ik vind het niet erg als er verschillende soorten instaan altijd een uitdageing
voila met spijt moet ik die tent waar hier en daar een zaadje in de toppen zit omdoen binne 8 dagen deze zijn dan eigenlijk nog niet goed alleen de exodus cheese en de ams de rest is dan nog niet klaar ... maar die staan naast 1 die tenten en als ik de ene opendoe ben ik bang dat ze bestuiven.... dus daar ga ik niet veel meer mee kunnen doen is wel spijtig ... hoop dat er nog iet te roken van valt .
ik weet nu ook wat ik over 2 weken ga zetten in men tentje 120
dat word dus
2x Orange hil special van dutch passion
2x pine apple chunk van barney's
2x ds69 ( wissel met k1)
3x red dragon van barney's
Deze ga ik allemaal rond een 3a4 weken voorgroeien en toppen zoals de vorige kweek ..
ik ben wel beneiuwd naar die ds 69 en de red dragon vooral
orange hil special leek me ook wel iets speciaal weet niet of ik er voor ben zullen het zien he
deze start ik rond 15 sept . nog wat extra smaakjes voor de winter
en natuurlijk de pineapple komt elke keer trug kan niet zonder hahaha
dus wat ga ik nu doen?
ik ga men tentje 120 verplaatsen naar een ander gedeelte in mijn woning ( ook voor de winter als ik dan een kweekje wil doen gaat dat gewoon in de schuur is het veel te koud dan ).. dus dat wil zeggen dat ik verder kan afbloeien want zo te zien valt het nog goed mee ik vond na controle maar 1 zaadje meer ..
deze moeten nu nog een week of 3 de meeste sommige 2 dus ik laat ze moooi afbloeien en wat niet goed is maak ik hash van de rest is voor te roken tot mijn andere dames klaar zijn
want heb echt geen zin om naar een shop te lopen voor 12euro de gr te gaan kopen hoor neee nee ik ben niet gek
Comment