Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik denk dat ik met Plagron ga beginnen, echter volgens het voedingsschema zit ik al in week 3 nu en hoef ik dus al geen groeivoeding meer te geven of wortelstimulator maar alleen nog bloeivoeding? Klopt dit?
De plant is nu trouwens in voorbloei, groene draadjes zijn heel klein bij de okseltjes.
Waarin ik me vergiste is dat ze op het schema in de Plagron catalogus de eerste 2 weken van zaailingfase naar groeifase niet mee rekenen. Week 1 groei was dus eigenlijk al Week 3 sinds het plantje uit de grond kwam. Het duurt dus gemiddeld ongeveer 4 weken om van een zaailing naar een plant te gaan die klaar is voor bloei.
Plagron heeft een mooie biologische voedingslijn. Die heb ik ook gebruikt voor mijn eerste kweek. Enige wat volgens mij niet helemaal biologisch afbreekbaar was maar wat ze wel aanraadde was de Green Sensation.
Comment