Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
2 weekjes op 12/12.
bij het scroggen zijn er een paar takjes geknakt.
ik heb er tape rond gedaan en ze zijn alweer hersteld.
ze gaan goed ! 2015-08-03 17.05.21.jpg2015-08-03 17.06.28.jpg
Zou hem buiten zetten, zie niet goed of die aan het reveggen is. Maar lijkt er wel op. Heb dat ook pas geleden gedaan en toch even laten staan maar werd niks. Nu staat ze buiten
Had dit gelezen over reveggen in een andere post. En uit ervaring kan ik zeggen dat het nog veel langer als 10 weken kan duren dat reveggen, als het reveggen is.
Welk soortje is het ?
Wat heb je precies met het licht gedaan en voor hoelang, en als het licht uit is, staat ze dan wel 100% donker ?
Na een paar weken licht halveren, heb je weer langer licht gegeven ?
Je komt wat nonchalant over, en daarmee kweek je geen goeie wiet.
Wil je antwoorden waar je wat aan hebt, geef dan ook alle info.
Lijkt idd te reveggen.
"Autoflowers" kunnen dat ook doen, ik heb eens een auto-haze gehad die ook zulke reveg-trekjes kreeg.
Dan zijn het niet echt autoflowers natuurlijk, maar als iets een hype is heb je er erg veel rommel tussen zitten en zo is het ook met autoflowers.
Iedere zaadmaker wil een graantje meepikken.
Als je ze eenmaal op 12/12 gezet hebt, laat ze dan op 12/12 staan.
Nu is de plant weer te ver met groeihormoon maken. Die top is geen nieuwe bloei, maar groei.
Opties:
1. Laat ze terug in groei komen, lamp op 18/6, dat duurt vijf tot tien weken (soms langer) en alle gevormde topjes moeten dan na een paar weken verwijderd worden ivm schimmel.
Daarna, als ze echt helemaal weer in groei is, kun je ze weer in bloei zetten.
Een week of 10 daarna kun je oogsten.
2. Zet ze weer op 12/12. Over een week of 6 kun je wat fluffy takjes oogsten. Kwaliteit en kwantiteit dicht bij nul. Waarschijnlijk ook schimmel.
3. De beste optie : Zet deze in de tuin en begin binnen overnieuw.
Succes.
Last edited by Greyvol; 17 August 2015, 19:12.
Reden: Reveggen?
Staat voledig int donker.en het licht staat op 12/12.
Heb dat probleem nog gehad met zaad. Vooral met de zaadjes van greenhouse.zal gwn een slecht zaadje tussen gezetten hebben er staan er 10 in bloei en 1tje niet lijkt toch raar dat de rest het goed doet.
Ik ga hem er gwn van tussen knippen zo heeft derest meer plaats en licht dat lijkt me het beste.
Vette tent! watvoor koolstof filter gebruik je? ik moet er nog 1 gaan aanschaffen op den duur en ben wel beniewd wat voor moois jij hebt staan ziet er echt prof uit!
Comment