Ites.
Hier zijn we weer, met de 3e indoorkweek!
Vorige kweekjes:
1. Sweet Bubble: Magnesiumtekort, kleine oogst, maar wel heerlijke wiet!
2. Critical+, Vanilla Kush, Super Skunk en AK Auto: Zeer grote tripsplaag, hierdoor was de oogst zeer laag, en niet zo potent.
Wat is er ondertussen gebeurd?
PH Meter aangeschaft en tent helemaal schoongemaakt na de tripsplaag.
Ook gaat de lucht nu helemaal naar buiten om de warmte wat te verminderen.
Brita filter is ook aangeschaft. Hier haal ik het kraanwater eerst door om de kalk te verminderen. Moet wel oppassen, want de PH- is veel effectiever na de Brita.
Hoe zit het nu met deze kweek:
25 Juli zijn ze gaan ontkiemen, en 28 juli waren ze allemaal boven.
In totaal gaat het over 30 reguliere stuks.
Het plan is om deze wat te laten groeien, en de 10 slechtste groeiers er al uit te halen binnen een weekje.
Hierna hopelijk nog wat groeien zodat ik de voorbloei kan zien en de mannen eruit kan halen.
Eenmaal ik ze op 12/12 schakel hoop ik van minstens nog 6, maximum nog 9 goede vrouwtjes op te kunnen kweken.
Enige waar ik me nog zorgen om maak is dat ik geen voorbloei ga zien voor de tent vol gaat zitten.
Tot nu toe gaat het goed, vandaag hebben ze de eerste keer hun afgezuurd water gekregen met wel Root Juice, hiervoor werden ze enkel beneveld.
Enige probleem is de temperatuur. Die schommelt mee met het weer buiten.
Vorige week was de temperatuur ideaal, maar deze week met de hitte is het met de lamp aan tussen de 29 en 31 graden, en met de lamp uit tussen de 25 en 27 graden.
Sommige blaadjes vervormen hier wat door, ik hoop dat dit niet te veel kwaad kan.
De lamp heb ik al iets hoger gehangen om de warmte wat te verminderen, maar kan deze ook niet te hoog gaan hangen, anders gaan ze helemaal gaan strekken.
Foto's:
DSC01676.jpgDSC01675.jpgDSC01674.jpg
Tips altijd welkom!
Grtz
Modest.
Hier zijn we weer, met de 3e indoorkweek!
Vorige kweekjes:
1. Sweet Bubble: Magnesiumtekort, kleine oogst, maar wel heerlijke wiet!
2. Critical+, Vanilla Kush, Super Skunk en AK Auto: Zeer grote tripsplaag, hierdoor was de oogst zeer laag, en niet zo potent.
Wat is er ondertussen gebeurd?
PH Meter aangeschaft en tent helemaal schoongemaakt na de tripsplaag.
Ook gaat de lucht nu helemaal naar buiten om de warmte wat te verminderen.
Brita filter is ook aangeschaft. Hier haal ik het kraanwater eerst door om de kalk te verminderen. Moet wel oppassen, want de PH- is veel effectiever na de Brita.
Hoe zit het nu met deze kweek:
25 Juli zijn ze gaan ontkiemen, en 28 juli waren ze allemaal boven.
In totaal gaat het over 30 reguliere stuks.
Het plan is om deze wat te laten groeien, en de 10 slechtste groeiers er al uit te halen binnen een weekje.
Hierna hopelijk nog wat groeien zodat ik de voorbloei kan zien en de mannen eruit kan halen.
Eenmaal ik ze op 12/12 schakel hoop ik van minstens nog 6, maximum nog 9 goede vrouwtjes op te kunnen kweken.
Enige waar ik me nog zorgen om maak is dat ik geen voorbloei ga zien voor de tent vol gaat zitten.
Tot nu toe gaat het goed, vandaag hebben ze de eerste keer hun afgezuurd water gekregen met wel Root Juice, hiervoor werden ze enkel beneveld.
Enige probleem is de temperatuur. Die schommelt mee met het weer buiten.
Vorige week was de temperatuur ideaal, maar deze week met de hitte is het met de lamp aan tussen de 29 en 31 graden, en met de lamp uit tussen de 25 en 27 graden.
Sommige blaadjes vervormen hier wat door, ik hoop dat dit niet te veel kwaad kan.
De lamp heb ik al iets hoger gehangen om de warmte wat te verminderen, maar kan deze ook niet te hoog gaan hangen, anders gaan ze helemaal gaan strekken.
Foto's:
DSC01676.jpgDSC01675.jpgDSC01674.jpg
Tips altijd welkom!
Grtz
Modest.
Comment