Dus.. Hallo allemaal, ik zal beginnen met me voor te stellen. Zoals jullie kunnen zien ben ik "Passion4Weed", een stoner 1e klas en altijd al heel graag zelf willen kweken.
Ik heb vroeger al heel veel gelezen en onderzocht, maar kon nooit iets beginnen, maarrrrr.......
Nu is het eindelijk zo ver.
De kast die ik gebruik is van G-tools 2m2, deze heeft 2 cooltube lampen van 400w en 2 ventilatoren, 1 voor de lampen en 1 voor de afzuiging.
Hier staan op het moment 24 stekjes in elk 7,5 liter potten.
De lamp hangt op het hoogste wat die kan hangen en draait een cyclus van 18/6.
De luchtvochtigheid is er lastig, ik heb er een natte handdoek hangen en heb ook met kleine potjes theewater het op kunnen krikken naar 65% ipv 50%, ik heb op verschillende forums gelezen dat boterhammen zakjes over de stekjes voor een micro klimaat zorgen. (graag jullie do's or don'ts)
Ik hoor graag jullie input zodat ik een leuke eerste kweek kan hebben als N00B.
Ik heb vroeger al heel veel gelezen en onderzocht, maar kon nooit iets beginnen, maarrrrr.......
Nu is het eindelijk zo ver.
De kast die ik gebruik is van G-tools 2m2, deze heeft 2 cooltube lampen van 400w en 2 ventilatoren, 1 voor de lampen en 1 voor de afzuiging.
Hier staan op het moment 24 stekjes in elk 7,5 liter potten.
De lamp hangt op het hoogste wat die kan hangen en draait een cyclus van 18/6.
De luchtvochtigheid is er lastig, ik heb er een natte handdoek hangen en heb ook met kleine potjes theewater het op kunnen krikken naar 65% ipv 50%, ik heb op verschillende forums gelezen dat boterhammen zakjes over de stekjes voor een micro klimaat zorgen. (graag jullie do's or don'ts)
Ik hoor graag jullie input zodat ik een leuke eerste kweek kan hebben als N00B.
Comment