Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DIY Kweekkast + 5 Ammies

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: DIY Kweekkast + 5 Ammies

Interessant allemaal! Strekte en iets zegt me dat FlintStoned met zijn aandringen en duidelijke info ons wel wijzer maakt. (Mij in ieder geval) mooie foto's en heel mooi speelgoed voor twee mijer..

Comment

Kon het niet laten zat naar me plantjes te kijken en zag idd de lamp de bladeren niet goed kon belichten. Dus je advies wederom weer ingewilgt
      Mooizo, nu komen we ergens. Ik zie dat je super enthousiast bent en dat vind ik altijd leuk om te zien. Misschien kom ik wat betweterig over in mijn reacties en gebruik ik soms wat te ingewikkelde taal maar ik post en reageer in je topic omdat ik je een eind de goede richting in wil helpen. Niet om je te kleineren of de les wil lezen. Ik zie gewoon op je foto's dat er een aantal basis randvoorwaardes voor een geslaagde tl/sl/led kweek er niet zijn en dat is jammer als het heel simpel op te lossen is door de boel anders te hangen zonder verdere investeringen.

Ik ben benieuwd nar de foto's en blijf meekijken.

Grtz Flint.

Comment

Kijk nu zie je je bovenste blad lachen. ga zo door en lees en kijk vooral af bij al die je al voorgingen. veel succes met de hopelijk dames. ik ga wat meet mijn rug leunen en watmeer vanaf de achtergrond mee kijken want naar het uitziet heb je het "licht" gezien . Keep us posted.

grtz, Flint.

P.s. die led mag wel wat hoger en strategister opgehangen worden. gheheh ja ik ben een zeurkous. Ik vind het leuk dat je kijkt naar je plantjes er over nadenkt en inziet, top, ga zo door.
        Last edited by FlintStoned; 31 August 2015, 21:44.

Comment

Goed bezig!

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Met de goede raad van een ervaren lid als FlintStoned, kan het moeilijk mis gaan.
            Heb zelf ook al veel geleerd van hem.

Ik zie dat je zijn goede raad volgt, dus komt het zeker goed.

Succes nog kishan007.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

Comment

Als je co2 gaat toevoegen moet ook de kweektemperatuur, Licht en voedingsaanbod omhoog dat hangt allemaal aan elkaar vast.
              De hoeveelheid CO2 in de lucht heeft een diepgaand effect op de fotosynthese en de groei van de plant. Fotosynthese versnelt wanneer de hoeveelheid CO2 in de lucht toeneemt, zolang er genoeg licht is om de energie te leveren.

Onder lage licht condities zal de fotosynthese toenemen tot 400 PPM. Verhoging van het CO2-gehalte zonder dat je de intensiteit van het licht verhoogt, resulteert niet in een toename van de fotosynthese. De plant ondervindt geen voordeel van hogere CO2-concentraties als niet ook de intensiteit van het licht sterk wordt verhoogd.

Gezien de zeer lage lichtdruk die je hebt heeft de extra co2 dus weinig zin.

Verder viel me op dat je de tomaten er nogal ruw van de plant hebt gescheurd en hierdoor heeft je tomatenplant veel wonden. Tomaat is net als cannabis erg schimmel gevoelig.

Vlak boven het kroontje van de tomaat zit op het steeltje een verdikking, soort knobbeltje. Een rijpe tomaat wordt daar afgekurkt. Ala je tomaten plukt dan druk je met je duim op dat knobbeltje en dan komt de tomaat bij het afgekurkte los en maak je geen wonden. Tomaten die niet vanzelf loskomen moeten nog even.
              Last edited by FlintStoned; 2 September 2015, 11:25.

Comment

Comment

Comment

Gebeurd mij ook. 6 weken groei dus. Dacht al waar ziet ie nu bloei, ghehe.

Comment

Ik zou die hps niet op dat tijdklokje zetten.

Comment

DIY Kweekkast + 5 Ammies

Als ik het zo zie kun je deze beter ook maar bestellen.
                        Last edited by Ronthebudman; 16 September 2015, 00:25.

Comment

Heermoes (Equisetum arvense) gier maak je niet van paardenbloemen maar van heermoes. De plant wordt ook wel 'roobol', 'akkerpaardenstaart' of 'unjer' genoemd en valt onder de familie van de paardenstaarten (Equisetaceae).

Een paardebloem is ech geheel een andere plant.

Comment

Dat is dat rotplantje dat niet dood gaat van roundup
                            Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
                            Verslag:
                            1e n00b binnen kweek...
                            Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

Comment

Comment

Heermoes hoef je niet te gaan zaaien dat staat overal in het wild op arme vrij natte gronden. Loop maar eens om de plaatselijke visvijver heen daar kom je hem ongetwijfeld tegen. Verder is het een "berucht" wortel(on)kruid wat zich ondergronds uitbreid via wortelstokken. ! zoon stukje wortel wordt gewoon weer een nieuwe plant, Net zoals bij brandnetels bijvoorbeeld. Een grote bos brandnetels is in feite maar 1 plant.

Comment

Bezig...
                                X