Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Die witte puntjes op het Hypocotyl (stukje waar de wortel over gaat in stam, tot aan het lobblad) Zijn slapende (aditive) wortelogen. Dat is geheel normaal.
Verder zien we bruine scherp omrande vlekken langs de nerven dat is een kalkgebrek. We zien gele kleine ronde stippen , dat is spint, we zien verder wat mechanische schade aan het blad en lijkt ook kort of tegen een tl gestaan te hebben.
Last edited by FlintStoned; 23 September 2015, 22:46.
Denk ik omdat je onderste bladeren ook 'geraakt' zijn maar minder dan bovenaan, lijkt wel een verneveld opgedroogd iets dat je op het blad hebt gehad.
Ikzelf spuit nooit met iets.
Ik zou mt nog meer shit enz gaan spuiten en je plant flushen enz da is hij over paar weken dood Rommel je niet teveel met je planten denk je ?
Oja Tuincentrums en growshops denk alleen aan hun Kassa en die spek jij goed
Ik zag wat grond vliegjes en paar luizen lopen op de onderkant van het blad dus toen met knoflook peper koffie natuurazijn spiritus en tabak gekookt en hiervan een aftreksel genomen. Hiermee de plant bespoten.
Gek he dat je plant er nu zo uit ziet
Last edited by belladonna; 29 September 2015, 17:41.
Mooie foto van die paddestoel, heeft Flint foto's bij je gemaakt
Je plantjes zien er wel goed uit. Wees voorzichtig met spuiten in de bloei en vergeet de onderkant van de bladeren en de aarde niet.
Ook moet je je hok goed schoonmaken anders kruipen ze van de wand zo weer in je plant.
ze zijn 'pot' sierlijk, maar ik zet ze onder de kruiderijen.
toch verwarrend met die kroppen sla en die moestuin bak op de foto. echter sierplanten
zijn sierplanten. hoop niet dat het blijft zitten zodat je chemische meuk gaat roken/verorberen. kijk uit
met wat je gebruikt, je kan er nog weleens ziek van worden.
Comment