Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietjunkies orange bud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: wietjunkies orange bud

    Wordt wel wiet met zaadjes dan
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: wietjunkies orange bud

      hoelang nog voordat de ballen t stuifmeel loslaten?
      Omdat te beoordelen is de close up te slecht en ken ik je plant niet goed genoeg voor. Kan snel gaan kan ook nog twee weken duren alnaargelang de externe omstandigheden enz. Ik zou ze gewoon verwijderen.
      hahahah svp geen reactie geven als je niks toetevoegen hebt, t stuifmeel moet zijn natuurlijke weg vinden..
      Ik had wel degelijk wat toe te voegen namelijk dat jij onvoldoende info geeft en een te slechte foto geeft om er ook maar iets zinnigs over te zeggen. Verder hebben daar dus externe omstandigheden mee te maken die je niet kan beinvloeden. Dus een eenduidig antwoord is niet mogelijk. Dat jij nu geen pasklaar antwoord krijgt waarop je gehoopt had daar kan ik verder weinig aan doen.

      Dus ik kan het ook omdraaien: Stel s.v.p. geen vragen zonder achtergrond informatie en duidelijk beeldmateriaal en verwacht geen sluitend antwoord op vragen die geen sluitend antwoord hebben.

      Hier laat ik het verder dan ook bij en zal je topics voortaan vermijden. Veel succes met je kweek en attitude.

      Grtz. Flint

      Comment

      Bezig...
      X