Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

300 op 300 en 60-70 planten, daarvoor krijg je hier een ban. Kan je altijd registreren op het wietforum. Maar voor je met die shit naar de coffeeshop trekt zou ik nogmaals willen herhalen dat ik niet graag 7 of 8 euro zou willen geven aan wiet die jij in zo'n late fase hebt behandeld tegen spint. Niet chemisch my ass. Spint is zowat het meest resistent tegen middeltjes. Als je zichtbaar verschil ziet dan heb je iets gespoten dat werkt, eco of niet het is vergif. Vind het ook knap dat je die berichten puur negeert of het probeert te nuanceren. Alleen de blaadjes, sure. Alsof het niet verneveld en contact maakt met de toppen. Plus de plant neemt het sowieso ook op.
    Schaf je gerust een 300 op 300 aan, maar behandel je stekken met neemolie voor je ze plant. Doe het op zen minst deftig. Mij niet gelaten dat je er geld aan probeert te verdienen, een coffeeshop heeft voorraad nodig. Maar doe het op zen minst met een beetje trots en smeer de mensen geen brol aan.
    Veel succes ermee en adios.

Comment

laten we dit mooie topic niet vervuilen.
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Ja beowulf vind het ook een beetje gek dat je zo snauwend op me af komt. Of ik de wiet nou in mn reet stop of aan de shop verkoopt. What the fuck boeit dat nou weer, om puur geld te verdienen zijn er heus andere manieren hoor. En van 20 of 70 plantjes kan je ook niet echt naar huis schrijven. Ik nuanceer of vermijd de berichten niet hoor. Ik vertel je wat ik erop lees. Ik zie ook niet de reden om er hier over te gaan lopen liegen. Niet bepaald mijn intentie om het te verkopen en al helemaal niet hier. Dus snap je standpunt niet echt.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

20151021_011102.jpg

Daar staat er geproduceerd vanuit natuurlijke producten. Zoals ik zelf al zei het kan ook bullshit zijn. Maar goed volgens beowulf lieg ik dus het zal wel zo zijn.

Comment

Dejan, ik vind het niet gek dat iemand zich afvraagt of je met 60 of 70 planten nog van een hobbykweek kan spreken.
          Mensen die 'grootschalig wiet kweken' kunnen dit leuke forum in gevaar brengen,
          vandaar dat de serieuze forumleden vaak over grote aantallen planten 'struikelen'

Geheel tegen mijn principes in het dagelijkse leven in, waarschuw ik hier een mod bij topics waar overduidelijk de forumregels waar de betreffende auteur zelf akkoord mee is gegaan , overtreden worden.
          Niet omdat ik er NSB praktijken op na hou, maar omdat ik zuinig ben op dit mooie forum.
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Nou dan weet ik hierbij dat ik die kweek niet moet gaan posten op internet. Dat is duidelijk. Voer graag me hobby op grote schaal uit!

Comment

Vaarwel dan

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Dat dat 2 maand moest duren bij het openen van de topic was het toch al lang duidelijk? tsss 1 KWatt
                [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

Hobby... 300 op 300 zijn wat? 9 600 watters? 5000+ Kw per ronde. Dus dan tap je maar illegaal af. De volgende in het rijtje die de rest in een slecht daglicht stelt. En dan vraag je je af waarom ik zo reageer.

Ik noemde u geen leugenaar, gewoon geen hobbyist maar iemand die enkel maar naar de winst kijkt en zich er voor de rest niet teveel van aantrekt. Enige puur biologisch middel tegen spint is roofmijt of roofwants uitzetten. Maar net zoals zaadplanten groot brengen kost dat wat tijd en moeite. Toen je de widows wisselde voor de stekken wist ik al genoeg.

Comment

Nee aan stroom aftappen doe ik niet. Dat heet stelen en dat gaat tegen mijn principes in. Maar goed dan weet ik dus dat die kweek niet op internet hoeft te komen. Ik dacht dat mensen het ook wel leuk zouden vinden om erover te lezen.

Maar laten wou nou maar gewoon van deze kweekverslag genieten mensen

Comment

gewoon niet posten die troep hier, als je er geld aan wil verdienen doe je dat maar lekker zonder hier de boel voor de rest te verzieken...
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Ja het is aan de ene kant leuk en interresant om er over te lezen. Maar dit forum is er voor om wiet in een goed daglicht te stellen. Voor hobbykwekers die het leuk vinden om te kweken, ruilen en planten door te kweken in nieuwe soortjes. Niet voor mensen die hulp nodig hebben bij georganiseerde misdaad. Denk ook aan je buren, die lopen nu ook meer brandgevaar. En zorg gewoon dat je alles behandeld met neem olie of knoflook brandnetel thee of zet er van te voren wat knoflookplantjes tussen. Dan heb je ook geen spint meer en dan belemmer je de gebruikers niet. En en als genoeg geld hebt of overhoud aan dit kweken. Koop dan eens zonnepanelen ipv een mooie BMW. Goed voor het millieu want je verbruikt dadelijk toch al zoooo veeeeel stroom. En ik weet niet hoor maar als jij gewoon je rekening gaat betalen dan komen ze er zo achter. Dus je moet wel aftappen denk ik? En dat is dus waar dit forum en de leden bang voor zijn, illegale praktijken die buiten de normen en waarden van dit forum om gebeuren.
                        -De Perfecte Guerilla Kweek
                        -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

Comment

Wat je in je vrije tijd doet, dat moet je zelf weten. Wat je met je wiet doet ook. Maar benoem juist
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Hoi mensen, we zitten nu op dag 59 van de bloei
                            Dames gaan goed.. hebben effe laatse 2 weken nog wel flink gegroeid. Zie alleen nog veel witte haartjes op de topjes dus ik wacht nog effe met oogsten een dag of 2 a 3

Screenshot_2015-10-29-15-10-57.jpgScreenshot_2015-10-29-15-11-00.jpg
                            Screenshot_2015-10-29-15-11-09.jpgScreenshot_2015-10-29-15-11-09.jpgScreenshot_2015-10-29-15-11-02.jpg
                            Screenshot_2015-10-29-15-11-12.jpgScreenshot_2015-10-29-15-11-19.jpg

Comment

volgende keer wat minder zetten,en mooie stokken erbijtegen beestjes altijd spuiten,een uurtje nadat je lampen uit zijn,ook heeft spuiten in de tent geen zin,omdat je zo niet overal bij komt,je moet ze buiten de tent behandelen ,zodat je de plant kunt draaien.Doe je dit niet dan krijg je een echte plaag in de tent die niet te bestrijden is.
                              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Die mogen zeker wel nog een week of 3 ipv een dag of 3

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bezig...
                                X