Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
10de ronde in een SJ DR 120 - 600 Watt - Nev. Haze en Lemon Kush
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 10de ronde in een SJ DR 120 - 600 Watt - Nev. Haze en Lemon Kush
Hey growers en blowers,
Daarnet 160 liter potgrond (DCM Groenten & Kruiden) in mijn 12 sm-pots en 1 plastic 10 literpot gedaan. Dat was maar net genoeg om de potten te vullen. Ik heb deze grond gekozen daar ik vorige kweek last had van kleine vliegjes uit de standaard Aveve-potgrond. Daarna elke plant een goeie geut water gegeven met Plagron Roots wortelstimulator. De Digistar omgezet naar 400 Watt voor de eerste dagen zodat ze wat kunnen wennen. Ik zit momenteel op 18/6 en weet nog niet precies wanneer ik overga naar 12/12, we zullen zien hoe snel ze groeien...
@k1: Dankuwel. Je schrijft lemon skunk, maar het is lemon kush. Heb je het op een andere soort of bedoel je wel degelijk deze?
@MWay: Het is inderdaad redelijk goed gegaan onder de HPS, ik twijfel om nog te investeren in Tneon voor het opkweken.
Pics:
P1090763.JPGP1090761.JPGP1090762.JPG
Die dekselse tent gaat weer op z'n kant liggen bij uploaden foto's. Iemand een idee hoe dit op te lossen is bij het plaatsen van staande foto's???
Groeten,
DJ Felix
Comment
-
Re: 10de ronde in een SJ DR 120 - 600 Watt - Nev. Haze en Lemon Kush
lees net je bericht, wat kut voor je man.Last edited by vaperke; 21 December 2015, 21:15.
Comment
Comment