Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!
Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!
Onder de 18 graden heeft de plant al moeite met het transport van phosfor. Bij 15 graden gebeurt er nauwelijks nog iets en onder de 12 staat ze gewoon stil
Vraagje hoe warm is het in je tlhokje als die aanstaat?
Denk dat je hoger zit als 20 graden.
Zit er aparte afzuiging in zo ja kun je daar bij uitlaat een slang bevestigen en deze in de bloeiruimte uit te laten blazen als de lamp uit is.
Je hebt maar een paar graden nodig en is 110 watt toch?
Is minder watt als de kabel.
Weet niet zeker of het werkt maar schoot te binnen proberen waard misschien.
Ik weet zo uit m'n hoofd niet hoe warm het zal worden in dat tl hokje, maar dat is inderdaad het proberen waard. Ik had er al aan gedacht, maar uiteindelijk nog niet gedaan wegens de eventuele luchttoevoer problemen. Sinds de Blue Grape Dream niet meer hangt te drogen, laat ik nu de deurtjes wat open staan zodat er wat meer frisse lucht bij kan komen. Of dat denk ik dan. Beetje zo'n baat het niet, het schaadt ook niet principe. Ik ga er wel even mee experimenteren.
Update:
Ik heb uiteindelijk besloten om ook Hawaii Maui Waui over te zetten naar een Hempy fles. De komende dagen zullen we gaan zien of ze de switch overleeft. Ik ben benieuwd.
In de vorige update zei ik dat ik dacht dat Yummy 2 er iets groener uit begon te zien, nadat ik haar kluitje behandeld had. Dat blijkt inderdaad het geval te zijn, de bovenste scheuten zijn groener, en er is nieuw blad in aantocht. Goed nieuws dus!
Omdat zowel de Choco Haze als Yummy 2 positief lijken te reageren op het sterk verkleinen van de wortelkluit en het geven van nieuwe aarde, heb ik besloten dat ook bij Yummy 1 uit te voeren, die tot op heden nog altijd stil staat. Hopelijk zal ook zij hiervan bijtrekken, en weer gaan groeien.
Dan tot slot de Sweet Moby, de originele Hempy. Hier is niet veel te melden eigenlijk, ze gaat goed. De groei is wat gestagneerd door de kou, net als bij de rest, maar vanaf morgen zal de warmtekabel haar voetjes verwarmen (en/of de tl warmere lucht inblazen), dus ik hoop dat ze de draad dan weer oppikt.
Comment