Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!
Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!
Haha, ik kweek niet voor een theetje, dus dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Ik ben een plan B aan het maken, denk dat het niet veel meer gaat worden. Ik kijk het nog een paar dagen aan, maar ik zit te denken om ze in een hoek van de kast te zetten (als het allemaal gaat passen) en dan met een paar overnieuw te beginnen. En dan maar kijken of het nog wat wordt.
@Stemma:
Ik heb ze water gegeven, omdat de aarde kurkdroog leek. Alleen echt recht onder de plant ben ik er niet zeker van, maar ik heb er ruim omheen gegoten. Dat met die potten optillen, ik probeer het wel hoor, maar ik bak er niks van. Ik vond ze licht aanvoelen, maar vind het erg lastig. Een dag na de watergift zie ik weer minimale groei, ook bij rechtsvoor. Geen idee of ik er nou goed aan gedaan heb, je opmerking maakt me aan het twijfelen.
Ik weet dat er in huis ergens een oude digitale weegschaal moet liggen, ik ga dat ding eens opzoeken. Eens kijken of hij het nog doet en of hij gevoelig genoeg is om 100ml water te kunnen traceren.
Update:
Voor degene die de Hempy Methode niet kennen: Hier een Link Ik vind het taalgebruik en de schrijfstijl van DalaiHempy zelf heel vervelend, maar hij is wel de bedenker, dus toch maar een link naar zijn verhaal.
Het wordt hier steeds interessanter
Gebruikt je moeder ook jouw kast of heeft ze zelf iets?
Ik zal de Hempy methode ook eens gaan bekijken.
Misschien dat je je ouders even mee kan laten kijken naar de Hempykweek, zodat ze je 'over' kunnen nemen als je door omstandigheden je planten niet kan verzorgen.
Jaja, ik krijg versterking.
Mijn moeder doet gewoon mee in mijn kast, dus in praktijk zullen we het een beetje samen doen. Ze gaat gewoon meekijken zeg maar, want ik ga niet zo goed in m'n uppie.
Ik geef niet op totdat het lukt!
Ja, dat zal ik zeker doen, ik ben nogal eens ziek. Dus ze moeten wel vaker invallen, is wel zo handig als ze dan de Hempy ook mee kunnen pakken.
Succes man, ik zet er ook even een stoeltje bij!
Ik ga de volgende ronde trouwens ook een keer stoeien met een Aquafarm, heb er nog een extra zuurstofpomp etc. bijgekocht en hoop dat het wat wordt
Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!
Welkom Michevan.
Ik heb ook naar die Aquafarms gekeken, maar wilde er even geen geld aan uitgeven. Lijkt me wel een mooi systeem, ik zal je verslag volgen zodra je van start gaat. Ben benieuwd of dat bevalt.
Begin hier langzaam aan "bad aire syndrom" te denken. Als er weekmakers vrijkomen in de ruimte dan kan dit ook zoon beeld geven. Weekmakers worden gebruikt om kunststoffen als pvc zacht en flexibel te maken. Ze komen geleidelijk vrij uit het materiaal waarin ze zijn verwerkt. Voorbeelden van voorwerpen met weekmakers zijn speelgoed, sommige elektrische snoeren, tuinslangen, opblaasbare voorwerpen, douchegordijnen, vinylbehang, vinyl vloerbedekking, regenkleding.
Planten kunnen weekmakers, zelfs in heel lage concentraties, slecht verdragen.
@Bramonius:
Ik ga er vanuit dat ze het niet gaan halen, mochten ze toch bijtrekken, dan is dat een meevaller. Ik zou graag een paar gram van de Yummy afhalen, maar ik heb er nog niet al teveel vertrouwen in. We zullen het vanzelf gaan zien!
Ik zal de satepriktest strakkies even proberen, ze slapen nu.
Denk dat ik met met name op de bladeren zal richten als leidraad. Ik merk dat ik alweer wat bijleer.
@FlintStoned:
Hmm, daar heb ik nog nooit van gehoord. Weet niet zo goed waar het dan zou moeten komen. Ik denk zelf dat het toch echt overbewatering is geweest. Maar zeker ben ik er niet van. Ik heb wel vloerbedekking liggen op die kamer, en de lucht wordt van onderen aangezogen...
Ik zou echt niet weten of er vinyl in m'n vloerbedekking zit. Vast wel. Maar het lijkt me toch nog wat vergezocht eigenlijk.
Is idd misschien wat ver gezocht. Ik poste het eigenlijk ook enkel als mogelijke oorzaak als je alle andere oorzaken hebt uitgesloten. Als je niet weet dat bad aire syndrom ook bestaat denk je er natuurlijk ook niet aan.
The cause of inexplicable poor plant health and vigour may be a result of BRS.
Indoor air quality is lower than fresh outside air. Homes are filled with materials designed to resist fading, abrasion and time. Many of these materials emit toxic vapours at a low to very low concentration into...
WHAT IS GOING ON WITH OUR ROOM?
We've recently moved our grow spot and found the same thing keeps
happening again and again. We've tried all kinds of things to remedy this
with no resolve. Any and all ideas (not related to nutes) are appreciated :)
After giving our O.G. Kush ladies proper...
Comment