Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

@Stemma:
    Klopt, ze zijn nog nooit zo groot geweest.
    Ze zijn inderdaad een beetje overvoed, ik heb al een beetje gas terug genomen. Zometeen moet sowieso de verhouding weer anders, want dan krijgen ze de bloei voeding samenstelling. Misschien dat de ph ook een tikkeltje omlaag zou moeten, daar ben ik nog een beetje mee aan het zoeken.

Het zijn witte steentjes. Tegen de tijd dat ik ging verpotten, waren de flessen al netjes volgeworteld, dus de wortels hielden het allemaal redelijk bij elkaar. Ik was er van tevoren ook even niet zeker van hoe het zou gaan, maar dat bleek heel erg mee te vallen.

@FlintStoned:
    Het is zeker niet perfect, maar ik ben wel tevreden ja.
    Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Update:

Ze groeien lekker verder en de lamp kon niet verder omhoog, dus het werd tijd om ze een verdieping lager te gaan zetten. Gisteravond heb ik ze verhuisd, lamp omlaag, en we kunnen weer door. Inmiddels is de voorbloei begonnen, dus ik heb ze gisteravond ook voor het eerst de voedingssamenstelling voor de bloeifase gegeven. Nu maar hopen dat ze dat ook lekker vinden.

Even staan wikken en wegen of ik de aardeplantjes gewoon de vuilnisbak in zou mikken, maar ze passen er gewoon bij, dus toch maar weer laten staan. Ze zien er niet uit, ik denk niet dat het nog wat wordt, maar ach, heb er zo ook niet echt last van. Ik kijk het nog wel even aan, kan ze altijd nog weggooien.

Fotootjes:

Sweet Moby:

Maui Waui:

Overzicht:

- Lacy.
      Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Das best snel al de bloei samenstelling, is dat altijd wat eerder met die Hempy? Ze staan nu toch een week onder 12/12?
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Ik weet niet precies wanneer ik hoor te switchen, en er is een week 'overstap van groei naar bloei' advies, dus daar ben ik nu mee begonnen. Dan over een weekje neem ik aan dat de echte bloei wel begonnen is, dan valt dat mooi samen met dat schema. Zo had ik het een beetje bedacht.

Comment

Mooie planten Lacy gewoon lekker je ding blijven doen.

Comment

wat een joekels

Comment

@MWay + Bramonius:
                Ja, het gaat goed zo.

Comment

Update:
                  Inmiddels is het alweer bijna een week geleden dat ik een update geplaatst heb, dus het wordt tijd voor wat nieuwe foto's, vond ik.

Op zich gaat het goed, niet veel te klagen. Ik heb wel nog wat moeite om te bepalen wanneer ik nou echt dag 1 bloei mag tellen, maar ik denk dat ik nu maar begin.

Foto's zijn van zondagavond, dus dan zal dit dag 2 bloei zijn:

Sweet Moby:

Maui Waui:

Samen:

Dan nog een mini blad probleempje, ben er wel zeker van dat dit veroorzaakt is door de verwarmingskabel. Ik hoop maar dat het geen kwaad kan?

- Lacy.

* Ik was nog vergeten toe te voegen, de Maui Waui heeft last van scheeftrekkende bladpunten, vooral bovenin de plant. Ik heb haar voeding al wat extra verdund, ik weet niet zo goed wat ik er verder aan moet doen op dit moment. Ze lijkt er ook niet echt last van te hebben verder (maar misschien denk ik dat alleen maar, dat kan ook mijn ongetraind oog zijn)
                  Misschien de ph? Sweet Moby heeft er niet echt last van.
                  Last edited by Lacy LaPlante; 29 December 2015, 12:11.

Comment

Foto's ?
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Je bent me te snel af! Ze zijn nu geupload hoor.

Comment

Ze staan er heel mooi bij, zou mij geen zorgen maken om dat ienie mienie plekje.
                        Zou ook nog van wat gemorste voeding kunnen zijn.

Super !!
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ja, het gaat zeker super! Ik ga deze ronde toch echt eens voor meer dan 10 gram
                          Ik denk dat die Amerikanen toch gelijk gaan krijgen, deze Hempy methode lijkt wel degelijk idiot-proof te zijn!
                          En de KISS instelling bevalt me ook wel. (KISS = Keep It Stupid Simple)
                          Ik geloof dat ik mijn manier wel gevonden heb, denk niet dat ik nog terug wil naar aarde.

Comment

Dat ziet er goed uit zeg!

Comment

Ghehe...ik moest even terug bladeren naar pagina 5 om te ontdekken wat die vermaarde "hempie" methode nou is, maar da's dus gewoon kweken op perliet met een handje Vermiculiet erdoor. Hydro dus.
                              Dat bestaat pas een jaar of 30 ofzo? M'n palmen in de huiskamer staan daar ook al jaren in.
                              Maar het is inderdaad een mooie methode, als een complete voeding gebruikt en het door hebt is het vrij simpel, maar da's met elk medium, als je het door hebt, is het makkelijk.
                              Als dit jou meer ligt, dan moet je daar gewoon voor gaan, lijkt me logisch heh..

Dat plekje van de kabel kan geen kwaad verder.
                              De bladpuntjes zijn wel hier en daar wat lichter, dus je zit inderdaad net over de max. qua voeding.
                              Week 1 van de bloei zit er op, ziet er goed uit, lekker zo doorgaan.

Keep it simple stupid.
                              Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb...ghehe
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ziet er goed uit, blij voor je dat het lukt.
                                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Bezig...
                                X