Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sweet seeds onder 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Sweet seeds onder 600 watt

Awel, ik vind die nu ook niet direct mooi. Hopen maar dat ze paars uitdraait. Ze hebben tot nu toe trouwes alleen dat beetje water gekregen, verneveld over de bodem. Ben ze aan het verpotten naar 11L. Hoop dat de 250 sterk genoeg is. Heb nog niet direct zin om er iets sterkers op te hangen. Wel denk ik aan een 400 MH voor de laatste weken groei. Tis een hobby gelijk een ander, dan wil je al eens iets nieuw

Comment

Dag 26, ze zitten ondertussen in de 11 liter en vorige week donderdag zijn ze getopt, na drie weken groei. Ze hebben nog steeds niet echt water nodig gehad, enkel de bodem wordt wat verneveld. Ik laat de wortels dus op zoek gaan in de nieuwe pot. Ze zijn lichtjes gestrekt, maar dat komt mij beter uit voor een scrog. Er hangt ook nog steeds maar een 250 watter boven. Wel MH. Wat mij ook opvalt, die geeft zo geen strepen als je foto's trekt.

IMG_1968.jpgIMG_1970.jpgIMG_1971.jpgIMG_1972.jpg

Bovenste rij: frisian duck - snowfruit - snowfruit
      Middelste rij: super silver (dinafem freebee) double white - double white
      Onderste rij: wild rose - wild rose - sweet cheese - sweet cheese

Comment

Dag 30. Ze genieten duidelijk van de nieuwe 400 MH lamp. Nu zit ik met een dilemma. De pot is nog niet volledig ingeworteld, maar eigenlijk zou ik ze nu toch wel stilaan in bloei gaan mogen zetten. Dus heeft het niet veel zin meer van ze te overpotten. Wat ik wel wil doen, was de opzet van deze ronde. Maar als de kluit niet mee wilt dan ga ik de wortels beschadigen. Als ze aan de andere kant nog fel doorgroeien nadat de klok op 12/12 gegaan is dan wordt mijn ruimte veels te vol.

Dus ja, dan ga ik maar eens gebruik maken van het forum en piepen bij faach zijn scrog

IMG_1974.jpgIMG_1975.jpgIMG_1976.jpgIMG_1977.jpgIMG_1978.jpg

Comment

Ze gaan nog steeds goed.
          Je geeft alleen redenen om ze niet over te potten, dus dan lijkt 't me duidelijk toch ?
          De Super Silver zal er het meest nadeel van hebben, als er al een nadeel is, die moet het langst en heeft veel Sativa in zich.
          Maar met een complete voedingslijn mag het geen problemen opleveren, dan kun je plantjes in veel kleinere potjes afbloeien.

Misschien zou je de plantjes die het langs moeten achteraan zetten ?
          De duck en de Snowfruit zouden iets sneller klaar moeten zijn dan de rest.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Goeie tip, ik zou er nog niet aan gedacht hebben als er een net boven komt. Die super silver had ik nooit mogen laten ontkiemen. Maja, als er dan een gat valt ben je voorbereid. Maar er nu eentje van weggooien, nah. Zou zonde zijn.
            Frisian duckje is echt geestig. Hoop dat die paars uitdraait.

Ondertussen wat aan het neuzen op een autoflower forum. Die rode familie van sweet seeds ziet er echt geweldig uit.

Comment

Toch al effe begonnen met LST, als voorbereiding voor het net. Vangen de zijtakken toch iets meer licht. Tijdens het binden een verstekeling gevonden bij 1 van de 2 snowfruits. Tweeling? Nu nog? Die staat nog niet zo lang boven grond. Heel vreemd.

IMG_1979.jpgIMG_1980.jpgIMG_1981.jpgIMG_1982.jpgIMG_1983.jpg

Comment

Die frisian duck begint toch mooi bij te groeien, ben echt benieuwd naar dat plantje...
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Iemand een idee vanwaar dat kleintje nog ineens komt? Al ooit zoiets gezien? Zal die maar verwijderen zeker. Mss proberen overpotten

Comment

Is dat kleintje niet iets anders wat in de aarde mee is gekomen ?
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Als het weed is, laten staan...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Voorlopig
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Nee, dat is sowieso wiet plantje.

Comment

Gisteren de bovenste twee noden een tweede maal getopt. Daar zijn ze nu van het bekomen. Dan zou de klok volgende week naar 18/6 kunnen en hopelijk wordt het dan een vol net.
                          The red family is ook bezorgd, zal het pakje morgen eens afhalen. Zooo jammer dat het autoflowers zijn, maja.

Comment

Het is ook altijd iets, gisterennacht thuis gekomen om 20 na 1 en heel het straat zat zonder elektriciteit. Gaan kijken wanneer de timer was uitgevallen. Die stond op half 1. De lamp gaat aan om 8 uur. Rond half 2 was er dan weer stroom. Dus ze hebben een uurtje donker gehad tijdens de dag zogezegd. Denk niet dat het veel gevolgen zal hebben, maar zie het liever niet weer gebeuren.

De planten zijn aan het herstellen van hun tweede topbeurt. Ik denk dat ik komende week het net ga plaatsen en dan kan de klok naar 12/12.

Comment

Nog wat foto's. De super silver staat er een beetje triest bij, de rest gaat wel goed. De frisian duck heeft wat last van verbrande plekken, dat was mijn fout (water).

IMG_1985.jpgIMG_1986.jpgIMG_1987.jpgIMG_1988.jpg

Comment

Het net hangt op, de HPI is gewisseld voor de HPS op 400 en de klok is naar 12/12 gezet. En nu is mijn geduld op en denk ik dat ik stekken ga zetten want het gaat wat te traag. Oh nee, wacht.
                                In een later stadium van deze 20 ste oktober foto's alhier.

Comment

Bezig...
                                X