Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
...En nu is mijn geduld op en denk ik dat ik stekken ga zetten want het gaat wat te traag. Oh nee, wacht...
Hahaha..en het is ook zo weinig. Er passen wel 50 stekken in 3L potjes in denk ik
En die bloei je dan 5 weken, en dan nog even wat tegen beestjes erover en hup, oogsten.
't Ziet er nog steeds goed uit, gaat wel een jungle worden boven dat gaas.
Ik heb wsl de klok een weekje te laat op 12/12 gezet. Vergeet altijd hoe hard ze nog doorgroeien. Maja, we zien wel. De buitenste stekken kunnen nog een stuk naar omhoog in de half pipe.
Dag 7 12/12. Ik heb de lamp sinds gisteren op 600 watt gezet. Doe ik normaal wat later, maar we gaan is zien of het iets meer oplevert. Het net geraakt stilletjes vol. Gisteren hebben ze nog wat fish mix meegekregen. Voor de rest enkel water. De topjes worden zichtbaar, ik denk dat ik maandag dag 1 bloei kan rekenen. Is het aftellen naar oudjaar.
Het valt idd goed mee, veel indica genen. Het zijn geen killing fields Het is ook de eerste keer dat ik ze voor een tweede keer top. De lamp hing ook altijd lager dan 40 cm voor de 400. Die 400 HPI was ook nieuw.
Effe de lamp uit de tent gehaald, ze storen in de donkere periode doe ik liever niet na die herma's van vorige keer. Maar ik weet het, hps foto's trekken op niet veel.
Nice, nice..die staan er erg goed bij.
De groeiperiode wordt vaak onderschat, maar erg veel beter als deze kun je ze bijna niet kweken.
De eend blijft een beetje vreemd, dat maakt het wat minder saai, ghehe...
Thanks. Veel voeding is er nog niet aan te pas gekomen.Tot nu toe hebben ze maar 3 keer een ml fish mix gekregen per l. Ik denk dat bij velen de problemen beginnen bij rhizotonic, maar dat is maar een gedacht. In ieder geval zijn ze nu 7 weken oud en ik zie nog niks van tekorten. 11 liters. Kweek al jaren op die manier en heb eigenlijk nooit echt bladproblemen. Tenzij van teveel water te geven. PH ligt nu ook een stuk hoger, ik geef ze voor het eerst puur kraanwater met een paar druppels geconcentreerd citroensap. Heb de moeite nog niet gedaan van dat mengsel te meten
Wat doe je met de bladeren onder het scrognet? Haal je die er af omdat ze toch geen licht vangen of is dat vragen om problemen?
Zo te zien zitten ze er bij jou nog op?
Die zitten er nog aan ja. Ik doe daar niks aan, als ze niet genoeg licht vangen sterven ze vanzelf wel af. Dieven doe ik nu ook niet. Of nog niet. Soms maken ze zelfs tot 10-20 cm onder het net nog topjes aan.
Comment