Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@Q, in mijn topic kan je zien dat de Dark Devil (stress) ballen kan krijgen.
De smaak en het effect werden zeer gewaardeerd.
Zelf zou ik ze, ondanks de hermaballen, binnen nog wel eens willen zetten.
Het jeukt al effe ze. Maar ik vind het te duur en autoflowers op 12-12 is een teleurstelling geweest in het verleden. Had er zo is eentje tussen gezet en daar kwam amper 15 gram af. Ze moeten echt meer uren licht krijgen. Een hele ronde op 18/6, pf.
Hm. Hm I say. Zal dat verslag nog is moeten bekijken. Heb het forum in die periode links laten liggen. Zomer is tijd voor ander hobbies
Misschien. Heel misschien. Q, je moet je inloggen om foto's te kunnen zien. Kan je der is eentje kopieren? Hebben ze trouwens nu nog de verjaardagsverpakkingen? Zoveel keus he. Ik heb eigenlijk al zaden voor de tweede run voorzien. Niet dat die slecht worden. Altijd een zwak gehad voor kleurvarieteiten.
Nou kan die kerel erg mooie foto's maken, dat helpt natuurlijk wel.
Tja, herma's, soms moet je iets zelf zien voor je het wil geloven.
't Blijft altijd een risico.
Ja, tis al goed. Ze zijn besteld... Als het op 14/10 een ok resultaat geeft onder 400 dan wil ik het wel proberen. Ik bloei nu af onder 600, dan zullen de af'jes onder 400 afgebloeid worden. Hoezeer ik ook een hekel heb aan het concept van AF voor binnen, voor paarse sweet seeds maken we de uitzondering.
Als het nog verjaardagsverpakkingen zijn dan kan ik er gebruiken om mee te experimenteren.
Overzicht, een snowfruit en het frisian duckje. Zal toch wel als wiet herkend worden, mss als ie wat groter is niet zo.
17 dagen oud, langzaamaan tijd om te gaan verpotten. Ze gaan eerst naar 11 liter denk ik, dan kunnen ze nog onder de 250.
Comment