Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sweet seeds onder 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

IMG_2019.jpg

Comment

Re: Sweet seeds onder 600 watt

Wordt al lekker vol in je tentje
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Heb wat tweedehands materiaal overgekocht. Ik wou van de brom van de g-tools vanaf en dat is nu mooi opgelost met de sms hybrid fan controller. Tevens is de lumii vervangen door een gavita e series. Die hangt nu op 500 watt, 100 watt uitgespaard.
        Mijn origineel plan was om de gavita verder te verkopen, maar ik ga eerst is kijken wat die doet. Had een leuke babbel bij urban garden waar die lamp effe ter sprake kwam en ik wil wel is zien wat ze gaat geven.
        Wel handig dat er nu geen kabel meer is tussen de vsa en de lamp. Is weer een stukje veiliger.

Comment

Dag 20 echte bloei. Hier en daar beginnen bladeren onder het net gelig te worden. Logisch, het veld is nu zo goed als volledig dichtgegroeid. Ik heb de laatste takjes omgelegd, vanaf nu mogen ze hun gang gaan. Zal 1 van de dagen eens de spaarlamp ophangen, dan kunnen we deftige foto's maken. Vroeger nam ik ze dan uit de tent, dat gaat nu natuurlijk niemeer
          De frisian loopt duidelijk achter op de rest, mss is het toch iets meer voor buiten?

IMG_2024.jpgIMG_2026.jpgIMG_2028.jpg

Comment

Knap veldje man!

Comment

ze groeien tegen de muren aangaat lekker
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Nog een paar net voor de lamp aan ging. Het geheel is sinds een paar dagen heerlijk aan het ruiken. En het is ook beginnen sneeuwen. Nog een week of 6-7 te gaan. Ze krijgen een paar ml alga bloom mee om de paar dagen. Daar doe ik dan nog 2 keer wat fish mix bij.

[000001].jpg[000002].jpg[000004].jpg[000005].jpg[000008].jpg[000010].jpg_MG_2030.jpg_MG_2031.jpg_MG_2032.jpg

Comment

Mooi mooi.
                  Knap veldje geworden. Ze staan er gezond bij.

Keep up the good work

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

En voor wie het moest interesseren, effe de soortnamen er ook bij gezet.

[000008].jpg

Comment

Woohoooo! Te gek veldje.
                      Baas in eigen brein.

Comment

Inderdaad, wat een veld. Ik moet nog zoveel leren.
                        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Mooi veld hoor Beo, mijn complimenten !
                          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ik heb mij ergens misrekend in een vorige post Ze staan sinds 20 oktober op 12/12, 1 november ben ik bloei beginnen tellen. Dus dit is einde week 3, zat er een week naast in post 64. Heb de indruk dat de frisian duck toch niet echt geschikt is voor binnen, ze bouwt maar rare torens. Enfin, het ruikt wel allemaal geweldig. En zolang ik ze niet geproefd heb houd ik de overige twee zaden bij.
                            Waar ik het meest van onder de indruk ben tot nu toe, de super silver van dinafem. De freebee van de bende. Mss moest ik die zaadbank ook maar eens een kans geven.

De foto's, net voor zonsopgang:

IMG_2044.jpgIMG_2047.jpgIMG_2048.jpgIMG_2049.jpgIMG_2050.jpg

Comment

Tijd voor een updatje. Einde week 4 echte bloei. De wild roses lopen gebreken op, die ga ik apart moeten bijvoeden. Groot contrast met de super silver die er vlak achter staat, die staat knalgroen. Das het nadeel van verschillende soorten bij elkaar te zetten, maja. Ik wil liefst zoveel mogelijk verschillende soorten om van te proeven.
                              De frisian duck begint ook in te dikken, valt op dat ze hele fijne pistels aanmaakt. Toch geestig dat er zoveel verschil zit in wietplanten onderling. Hoop dat ze nog paars uitdraait, maar voorlopig nog niks te zien. Wie denkt van er mee weg te komen lijkt ook gezien, ik zie nu amper verschil met een normale wietplant. Dus ik zou ze sowieso al niet toppen in dat geval. Het blijven gekartelde bladeren en die zijn te herkenbaar.

Soit, de foto's.

IMG_2047.jpgIMG_2049.jpgIMG_2050.jpgIMG_2054.jpgIMG_2056.jpgIMG_2062.jpgIMG_2064.jpg

Comment

Dikken allemaal lekker aan,zonden van de vergeling.
                                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Bezig...
                                X