Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sweet seeds onder 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Sweet seeds onder 600 watt

Vooral zonde omdat het nu al te laat is en ik het eigenlijk niet volledig door had hoe erg het aan het worden was. Met de hps erboven zie je dat amper. Verschoot er van toen ik de foto's bekeek. Maakt niet uit, ze dikken in dus dat komt nog wel goed (genoeg).

Comment

Comment

Net te laat voor meerdere foto's, ik pakte men fototoestel en de lamp ging aan. Daarstraks maar een ontvochtiger besteld. 80% is ideaal voor huismijt, waar ik al enkele jaren een allergie voor heb. Dus die moet sowieso naar beneden, ook moesten men planten er geen last van hebben. Hoop dat dat ding zen werk doet, maar de reviews zijn positief.

5 weken echte bloei, gisteren voor het eerst wat booster meegegeven van aptus

IMG_2066.jpg

Comment

Mooie toppen man.
          De voorste kleuren dan toch paars?

Thugz

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Nee, das de lamp die net aanspringt en de settings van mijn toestel die die schijn geeft. Enkel de frisian heeft paarse genen en die komen er wsl niet meer door. Die heeft de rest wel ingehaald, sjiek.

Comment

Ziet er mooi uit beowolf en leuk om de verschil in de verschillende soorten te zien.

Comment

Vind ik ook. Spijtig dat je het niet zelf kan ruiken, want ook daar veel verschil. Vind de frisian duck vooral grappig, die staat daar tussen 2 joekels van snowfruits. Veel en lange uitlopers staat er bij de beschrijving en tis niet eens gelogen. Pistels van de frisian zijn trouwens flinterdun, mss een derde van de super silver. De wild roses lijken niet veel last te hebben van het bladerverlies, en zo mss toch wat minder kans op toprot. Om het toch maar van een positieve kant te bekijken. Al zou vooral de double white daar last van kunnen hebben.

Nog een weekje of 4 en dan kan de eerste wsl om. Mss zet ik de lamp nog naar 600 watt, maar ze doen het meer dan behoorlijk onder 500.

Comment

das een deftig veldje zeg mooi verslag ook ben benieuwd naar je uiteindelijk oogst! je zal wel weer even wat te roken hebben vermoed ik!
                  keep em green!
                  Grtz Bigbuds
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Ontvochtiger doet zijn werk. Staat in de hal en houdt heel het verdiep nu op 50%. Na een dik uur zat er al bijna een liter in het reservoir. Veel aangenamer sfeertje in huis tout court. En dan merk je ook dat de filter ineens weer deftig zijn werk doet. Kan vrij snel terug uit, want het is al een even grote energievreter als de hps.

Comment

dat ziet er hier zekers ni slecht uit

vraagje , laatste pic zie ik kleur in de toppen , of is dat gezichtsbedrog ??

groetjes
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Gezichtsbedrog, de lamp was 2 seconden aan toen ik afdrukte. Als ik er straks aan denk maak ik er wel wat vlak voor de lamp aan gaat.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

5 weken en half echte bloei, net op tijd voor de lamp aanging. Ze hebben voor het eerst ook een dosis green sensation en sugar royal meegekregen. Paar verbrande puntjes te zien, maar zo mag het nog net.

IMG_2071.jpgIMG_2072.jpgIMG_2073.jpgIMG_2074.jpg

Comment

Gaat naar eind week 6. Nu mag het herfst worden, veel trek ik mij niet meer aan van de vergeling. Bladvoeding krijgen ze niet meer, enkel nog wat bloeivoeding en daar stop ik wsl ook eind volgende week mee. Heb beslist van de lamp op 500 te houden, die gavita doet het op 500 precies beter dan een green power op 600.

pics
                          IMG_2080.jpgIMG_2092.jpgIMG_2087.jpgIMG_2086.jpgIMG_2084.jpgIMG_2081.jpgIMG_2099.jpg
                          Attached Files

Comment

Zien er mooi uit. Nog een week of 3 a 4 te gaan?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ziet er puik uit! Nog ff!

Comment

Ja, zoiets zeker. Net na nieuwjaar. Zit zowat vanalles tussen van bijna puur indica (snowfruit) tot meer sativa genen (cheese en wild rose). Ik zou mij eens een usb microscoop moeten aanschaffen. Deze keer wil ik ook eens voor ne stevige bankzitter gaan. Dat het tintelt tot in uwe kleine teen.

Comment

Bezig...
                                X