Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sweet seeds onder 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Sweet seeds onder 600 watt

Haha. Groot gelijk!! Op zoek het Amber dan maar....die usb microscoopjes hebben ze voor weinig bij Alibaba.

Comment

Ik dacht eens langs de action te gaan. Hadden ze mij dat maar gegeven als extraatje bij men zadenpakket ipv zo'n vaporizer pen.

Comment

Ik heb deze onlangs gekocht. Werkt best goed moet ik zeggen. Zeker voor dat geld...
        Practical New 2MP USB 8 LED Digital Microscope Endoscope Magnifier 500X Camera Drop Shipping

Comment

Einde week 7 echte bloei, waarin ik hier en daar wat problemen heb vastgesteld (the usual). Wat banaantjes, wat toprot. De LV gaat weer naar 70% op het maximum, met de afzuig op volle toeren en 2 clipfans die continue aanstaan. Oud huis, weinig aan te doen. Ik zet de ontvochtiger een uurtje op per dag, anders was het nog erger. Het weer helpt natuurlijk ook niet, normaal is het in de winter een pak kouder en droger.

Het helpt ook niet dat ik in een ongebruikt bureaukamertje kweek van 3 op 3 en de lucht gewoon uitblaas in de kamer zelf. Naar buiten gaat onmiddellijk opvallen, dus dat is geen optie. Die kamer ligt aan de straatkant.

Dus straks voor de laatste twee weken toch maar kiezen voor de drastische aanpak en wat bladeren verwijderen zodat de luchtstroom overal vlot door kan. De cheese die de meeste van zen bladeren kwijtgespeeld is doet het eigenlijk nog wel ok. Liever dat dan toprot te riskeren, wat een echte dooddoener is. Een zaadje hier en daar kan geen kwaad, maar toprot, das om weg te gooien.

De foto's.

IMG_2103.jpgIMG_2104.jpgIMG_2106.jpgIMG_2107.jpgIMG_2108.jpgIMG_2109.jpgIMG_2112.jpgIMG_2114.jpgIMG_2117.jpg

Op de laatste foto zie je waar ik bij de super silver wat toprot heb weggeknipt. Al een geluk vroeg ontdekt, zag een bruin blaadje waar de rest nog groen was. Voor hetzelfde geldt is die volledige top om weg te gooien.

Comment

Al 2 dagen achter elkaar op een paar uur tijd 4 liter water uit de lucht gehaald, daarmee is het reservoir vol. Mss moet ik toch maar is een manier verzinnen om naar buiten af te zuigen. LV is al altijd een probleem geweest, vroeger in de schuur, nu binnen.

Comment

Wow, dat is wel een hoop ja, maar zoveel zullen de planten ook wel verdampen neem ik aan. Zo niet meer.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Geen flauw idee eigenlijk of dat nu echt veel is of niet. Ik verschoot er wel van dat het reservoir volledig vol was. Op zen piek haalt dat ding 16 liter water per 24 uur uit de lucht. Na zo'n nachtje bij op de davin is de LV toch gezakt naar 45%.
                Nuja, vorige keer had ik condensatie op de ruiten, dus was de LV nog hoger. Toen deed ik gewoon niet de moeite om het te meten. Heb dat vroeger ook nooit gedaan, wel af en toe een topje moeten wegknippen.

Comment

Einde week 8. Ik zou hier en daar is moeten kijken of ik al niet eentje kan knippen. Het begint te jeuken in ieder geval. Heb ze de afgelopen week nog een keer green sensation en sugar royal gegeven. Voor de rest gewoon water. Niet afgezuurd trouwens. Dus of je het nu moet doen op aarde met bio voeding? Ik heb nooit de ph gemeten in ieder geval.
                  De bovenkant van een weggeknipt topje snowfruit daarnet in de vaporizer gestoken. Qua smaak was het ok, maar echt stoned werd ik er ni van. Hopelijk blijft de rest er van gespaard, maar met de ontvochtiger is dat geen probleem. Wat wel vreemd is, is dat de ontvochtiger 75% aangeeft als ik hem aanzet, maar dan wel op 10 minuten al naar 60% zakt. Dat was de eerste dagen niet het geval. Hij trekt ook nog vrij weinig water uit de lucht. Maar men meters geven wel nog altijd een hoge max LV aan.
                  Ik lig er niet wakker van, de schaar kan er bijna in. Komt wel in orde.

foto's:

IMG_2128.jpgIMG_2127.jpgIMG_2126.jpgIMG_2129.jpgIMG_2131.jpgIMG_2133.jpgIMG_2136.jpgIMG_2142.jpgIMG_2141.jpgIMG_2139.jpgIMG_2144.jpg

Comment

Ja lastig als een deel al wel klaar is en anderen nog niet. Zou je alvast een deeltje kunnen doen inderdaad.

Ik meet in hydro de pH van het water en in de bloei daalt de pH nogal. Dus dan zuur ik ook niet of nauwelijks aan. Dat zal op aarde toch niet anders zijn. In de groei stijgt de pH doorgaans wel fors en dan moet ik ook wel echt behoorlijk aanzuren.

Van die vers geplukte wiet moet je wel 4 keer zoveel gewicht in je vaporizer stoppen als je normaal gesproken doet. Als je het water eruit hebt blijft er namelijk maar een kwart van over.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Topje lag al enkele dagen op de radiator. Had niet gedacht van er nog iets van te hebben, onderaan zat het toprot. Het lag daar maar om weggegooid te worden. Maar het toprot leek nu ineens verdwenen te zijn, ik zag er niks meer van en de geur kwam er nog door in de grinder. Dus ja, het bovenste daarvan gepakt waar geen toprot zat en dat smaakte wel ok. Fris, citrusachtig. Maar wsl nog met veel clear trichomen en daarom niet veel effect?
                      Ik had er al afscheid van genomen, de rest gaat in de vuilbak Maar ergens toch benieuwd of het nog te smaken zou zijn. Waar wat toprot zat.

De frisian duck zou het snelst moeten klaar zijn, maar die lijkt precies nog 3-4 weken te moeten. Die zet ik in ieder geval niet meer, te fluffig en ondanks ik niks zie lijkt die mij ook vatbaar voor toprot door die losse structuur. De super silver die zou nog 2-3 weken moeten en die lijkt klaar. Het grote (enige) nadeel van zaadjes zeker.

Comment

Raar dat je geen effect bemerkte dan. Als ik de planten gedieft heb dan stop ik de diefjes in de vaporizer. Daar worden we hier echt knap stoned van. Al prop ik hem dan wel echt vol (paar keer drogen in de vaporizer en dan in de grinder tot het bakje vol zit).

Die diefjes zijn toch extreem prille wiet. Zit geen bruine pistil op zal ik maar zeggen. Laat staan een milky trichoom.

Comment

Hm. Mss de flowermate ook is volproppen. Heb nog wel een plukje liggen. Als dat lukt kan ik is een fluffie topje onderaan de planten wegknippen en vapen. Dan merk je snel of die om kan, mss nog beter dan naar trichomen staren.

Comment

ik stop ook altijd mijn onderste topjes in de volcano, werkt echt goed.
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Zozo.. Dames zien er goed uit! Dit ga ik volgen!

Comment

De laatste foto's voor de schaar er in gaat. Nog steeds geen microscoop, maar clear trichomen die herken je met het blote oog ook en die zijn er grotendeels uit. Ze nemen ook nauwelijks nog water op en dat is voor mij ook een teken om te gaan oogsten. De lamp heb ik teruggedraaid naar het minimum, 300 watt. Het licht hangt al een week of 2 op 11/13, alle beetjes helpen om wat kw uur te sparen.

IMG_2146.jpgIMG_2148.jpgIMG_2149.jpgIMG_2150.jpgIMG_2151.jpgIMG_2152.jpgIMG_2153.jpgIMG_2155.jpg

Comment

Bezig...
                                X