Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag C99 - Moby Hash - Jack herer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweekverslag C99 - Moby Hash - Jack herer

Korting op 420shop
    Opzet: 100 x 100 x 180 cm grow room. (Homebox)

Seedlings stage (3 weken): 250 w MH lamp

Groeifase: eerst toppen, dan 2 weken 400 w hps lamp

12:12 400 w hps lamp

Medium: aarde, Meer bepaald 'super aarde'. Een mix die ik 2 maanden geleden heb aangemaakt gebaseerd op recept van subcool

Potten: 30 liter, geleerd uit ervaring dat het medium meer 'vergevend' is bij groter potten

Zaden: 3 soorten hybrides met allemaal een 9 weken bloeifase

* femaleseeds C99: pineapple jammie taste. Actieve high
    * vision seeds jack herer: weliswaar niet the Original jack herer maar die komen enkel als niet gefeminiseerde seeds en heb ik geen zin in
    * dinafem moby hash: speciaal soortje, ik hou van de dennesmaak in wiet.

Vandaag dus de zaden gepot in seedling mix. Totaal 2 stuks van elk, om uiteindelijk 4 plantjes te selecteren voor de groei.goed bewaterd met wortelstimulator erbij.

Na 3 weken groei een keer toppen, dan nog 1 a 2 weken verder groeien voordat ze op 12:12 regime gaan. Omplanten schat ik na 3 weken, afhankelijk van de wortelgroei. De zaden staan in 5 liter potten met de bovenste laag seeding mix aarde, daaronder plagron royalty mix.

Keep you updated!

Nb: als er members hier zijn met ervaring met deze soort (en) dan hoor ik het graag. Hoe meer wijsheid Hoe meer vreugde!

Een vraag waar ik onder meer mee zit is de planthoogte van deze hybrides. Gaan ze niet te hoog worden met mijn bovenvermelde kweekschema?

Eerste keer super aarde mix, denken jullie dat ze idd zonder bijvoeding tot een goed einde te brengen zijn zoals beweerd wordt?

Comment

Bezig...
    X