Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Westcoast finest Blueberry & holy grail kush
Ik heb mijn fouten ingezien en wil het delen voor andere beginners
Had eerste maand regenwater pH +-6.7 gegeven, volgende keer ga ik niet zo lui zijn en van begin aanzuren naar pH6.2 - 6.5 (een pH verschil van 0.2 is blijkbaar best veel)
Dan wat te lang voorgegroeid
Dan heb ik een tekort aan voeding proberen oplossen door er enkel meer van te geven en niet de oorzaak aan te pakken, de pH waarde in de grond,
er kan best genoeg voeding in de aarde zitten, als de pH niet juist zit neemt de plant de voeding verkeerd op, volgende keer dat ik een tekort zie doe ik eerst een potgrondtest,
vooral voor de pH waarde in te kunnen inschatten
Dan de kalk die zeker geen deugd gedaan heeft, dan heb ik niet kunnen wachten met pk 13-14 te geven, denk dat de pH nog veel schommelde
Maar veel kan er niet meer mis gaan, enkel nog water aanzuren met regulator voor nog 3 weken denk ik
misschien nog 1 week wat topbooster maar grootste zorgen zijn weg
Blij word ik er niet van, maar
Het is een goeie leerschool geweest en gaandeweg heb ik blijkbaar toch nog iets goed gedaan
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Het was ook de eerste kweek waar ik veel aptus boosters gebruikt heb, de handleiding zegt soms dagelijks boosters mee te geven maar dat is zoals een mens die enkel op cola zero leeft, ook voor ons kan een glaasje water echt deugd doen he
De plantjes hebben nu allemaal 1 dag bijna geen water gebruikt,
ze zijn wel in een 2de bloei gegaan maar de nachten zijn koud geworden, s nachts 15 graden, zal wel door de kou zijn
Ga s nachts bijwarmen om ze een goeie nazomer te geven
ik denk toch niet dat ik kan spreken van een 2de bloei , zou ook wel beetje raar zijn
hoewel de blueberry's of in mijn geval yellow berry's hier en daar een topje laat uitsteken
Ja vooral de ene plant die heel blauw/paars kleurd ben ik naar benieuwd,
zijn gelijk wel een bende hangjongeren geworden die op elkaar leunen,
hoop dat de trichomen snel rijpheid aantonen, eens ik wat amberkleurige aantref ga ik oogsten want ik heb liever een high effect dan stoned
Ik heb ergens een kweekinfo gehad dat na 4 weken bloei
het verwijderen van een groot deel (neem aan onderste) okselblaren bij holy g kush
een hogere opbrengst zou kunnen geven, dit had ik ergens opgeschreven en was dit van plan te testen maar las het weer te laat, een gewaarschuwd man is er 2 waard! Een shock zal het zeker wel geven maar is niet altijd slecht he
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Als je ze haar blaren wil afpakken doe het in 1 keer! en say your prays or know what's comming
Comment