Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x White Widow 2x Kaia Kush SCROG kast 120x80

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x White Widow 2x Kaia Kush SCROG kast 120x80

Excuses Witpen , ik had het over de dp 90 , geef ik je nog een linkje van de dp 60 ook die zit idd goed in zijn toevoer !
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ach Stemma maakt niet uit iedereen kan zich vergissen.
      Ik ga de dp 60 aanschaffen is een leuk voorgroei tentje in combinatie met de tneon 2x55

Comment

Gefeliciteerd met je oogst Witpen! Ziet er profi uit!
        Ik hoop voor je dat ze mogen smaken.

Grtz, Ron

Comment

Thanks Ron,

Als de toppen droog zijn zal ik nog een verslag uitbrengen van smaak geur en het totaal gewicht.

Comment

Hallo dames en heren,

Ik heb een vraagje vandaag de breektest gedaan met enkele takken en nu is het geval dat sommige meteen knak zeggen en breken en sommige niet.

Vorige week woensdag geoost dus 8 dagen aan het drogen de Lv is 45-55 temp 17,5 -19

Wat zou ik doen ze in weckpotten doen ik ga ze nog curen of nog wachten?

Comment

De buds met knakkendetakken vast in de weckpot doen en de rest een paar dagen langer laten liggen ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dat dacht ik ook QnQ maar ik wou het graag het zekere voor het onzekere nemen.

Comment

De toppen zit in de pot en het het gewicht is:
                  318 gram White Widow 4 planten
                  53 gram Kaia Kush 1 plant

De white widow is heerlijk lekker zoetig en de komt rustig aan en blijft lekker hangen
                  De kaia kush is stuk zoetiger dan de WW maar het veel meer high dan stoned

Nu zin de potten zitten ga ik ze curen de eerste week 15min open per dan dan elke week 5 min er af.

IMG_2435.jpgIMG_2436.jpgIMG_2437.jpgIMG_2438.jpg

Gisteren nieuwe zaadjes besteld purple bud van White label 10 stuks daar ga ik een selectie van maken zodat er 6 toppers in de kast komen.
                  Ook een tentje besteld secret jarin DP 60 propagtor maat 60x40x60 hierin ga ik ze in laten voorgroeien onder tneon 2x55w

Verbeterpunten
                  Watergifte niet goed als mijn budget het toe laat wil ik 4 tensiometer bij bestellen 32 euro per stuk .
                  Opbinden de takken langer laten worden buigt beter 4 takken/toppen afgebroken en niet te redden en ook 5 die gebroken waren maar te redden

Als jullie nog tips wat ik zou kunnen verbeteren hoor ik het graag.

Comment

Super oogst eigen kweek ruleerd
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Thanks joremkrank eigen kweek is altijd beter dan de zooi in de shop en ze hebben niet eens 2 weken achter elkaar de zelfde soort

Comment

ik cure normaal 6 uren per dag open de eerste week..de 2e week kijk ik alleen en laat ze 2 keer per week open voor 6 uren zoms half dag. dan 3e week alleen maar paar minutjes open..dan dicht houden...mooje toppen moet ik zeggen..en mooi gescrogged man

Comment

Is het niet erg lang 6uur open dan worden ze toch te droog.
                          Ik meen dat het gaat om de beetje vocht/verdamping eruit te laten.
                          Al weet ik het ook niet precies maar 15 min de eerste week en daarna 5min eraf doe ik meestal.

En de scrog is inderdaad mooi gelukt al is de kaia kush niet zo goed gelukt het is de derde keer dat het probeerde met deze soort.
                          Gisteren al een weer begonnen met ontkiemen purple bud van White Label wederom in scrog.
                          Dan hoef ik in de zomer geen kweek te draaien.

Twijfel alleen of ik weer een verslag ga maken.

Comment

eingelijk is het half dag open half dag dicht..ik heb wel beetje hoge lucht vochtigheid hier dus alleen 6 uren voormij....curen betekent het geknipte toppen nog in leven houden..er gebeurt nog steeds reactie in de toppen,,langzaam gaan we die doden..als je wieinig uren kuurt voor de eerste week dan ga die sneller dood door tekort aan lucht.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

oh ja de purple bud was ik aan het kijken paar dgn geleden..ik ben echt niet van de purple plantjes meer omtrent die smaak..al rook ik een goeje purple hees graag af en toe maar ja.. ander ding ik heb een gevoel dat meeste kush planmten zwak zijn of worden door te veel licht of moeten ze echt op zon 80 cm denk ik van een 600w..mijn ervaring dus..maar he sensi seeds is eem top zaad bank dus ben ik zeker benieuwd naar de verslag...en tja ik ben wel een buiten kweek liefhebber ondanks de neder klimaat..kan ik wel tonen en showen hier met mij 4 !!! meter hoge en3 meter brede whitewidow feminized van royal queen seeds...man als je een monster wilt hebben zoals hierboven genoemd dan wel een ww van rqs..direct in de aarde zonder potten gwn 15 april binnen ontkiemen en 10 mei buiten zetten. monster van 500 g ..alleen in october was het niet zo lekker smaak meer maar wel goeje high

Comment

Aha weer wat geleerd ik wist niet dat het nog inleven houden was.

Grappig betreft Kush het is echt een hype iedereen heeft het over kush je wordt er mee doodgegooid.

Als ik een tuin had zou ik zeker iets buiten zetten en guerrilla vindt ik niets

Comment

ja man zo is het..en ik denk zelf op een gegeven moment dat ik nooit alles zou leren..want er wordt steeds meer nieuwe theories ontdekt...kijk bv de autoflower..zeg maar 10 jaar geleden was dat helemaal onbekend..

Comment

Bezig...
                                X