Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vandaag het netje geinstalleerd omdat WW 3 en 4 zo goed als klaar is om opgebonden te worden
De andere planten heb ik iets wat verhoogd zodat ze genoeg licht krijgen.
De voeding is nog steeds alles 1ml op 1liter bio grow of fishmix rootjuice en bioheaven.
Ik hou het ongeveer het schema van van week 2 in de groeifase
En ze krijgen tussen de 200 en 250 ml water/voeding.
Nee ze staan nog niet op 12/12 daar wacht ik nog mee dat de Kaia Kush ook zo ver zijn denk nog een 1 weekje maar dat kan ook zo anders zijn.
De planten bepalen immers hoe ze het willen hebben.
De planten groeien super goed door en het begint aardig een oerwoud te worden.
Ik ben aan het denken wanneer ik over ga op 12/12 ik weet dat ze nog 2 weken super hard gaan groeien
De Kaia Kush en White Widow 1 en 2 staan op een boek dit omdat ze dan op de zelfde hoogte staan, mijn idee is wachten tot dat de boeken eronder uit kunnen en dan op 12/12.
??? ??? ??? Mijn vraag van vandaag is wanneer zou ik overgaan op 12/12 gaan ??? ??? ???
Sinds gisteren hebben de platen nog maar 12 uur licht oftewel de bloeitijd gaat beginnen.
De planten worden netjes een paar dagen opgebonden en als ik nog langer zou doorgroeien ben ik bang dat het te groot gaat worden
Ik heb de lamp op 400watt gezet om ze te laten wennen en ga een deze dagen naar 600watt of niet dat is nog de vraag.
De dames groeien zeker lekker door en het begint een mooi veldje te worden.
Qua water krijgen ze 300ml water de tensiometer staat tussen 300-450 als ik ze water geef en een uur na het water geven staat de tensiometer op 120.
Ik merk wel dat ze meer aan het drinken zijn.
300-450 is te droog eh..dan moet je wat vaker water geven.
Ik gebruik die tensio's ook en probeer het niet te ver boven de 200 te laten komen, anders gaat de grond het water uit de tensio trekken.
Dan komt er een grote luchtbel in, en da's eigenlijk niet de bedoeling.
Daar heb je helemaal gelijk in QnQ ik ga al meer water geven.
Ik dacht dat 300ml water veel is voor de planten maar als ze meer willen zullen ze dat gaan krijgen.
Net een slang en trechter gehaald zodat ik de planten makkelijker water kan geven nu is het lastig met alle toppen, bladeren en takken.
En QnQ mag ik je vraag stellen ik dacht te weten dat je ook de lumatek reflector gebruikt welke standen gebruiken en wanneer.
De kap van mij staat nu op medium in de groei had ik deze op deep staan.
300ml lijkt me wel wat weinig in deze fase. Mijn planten die even oud zijn krijgen nu 800ml over 4 giften per etmaal. En idd, ik merkte ook al dat ze ineens veel meer dorst kregen vanaf zo,n beetje vorige week. Heb je die blumats in iedere pot staan? Ik zat er ook naar te kijken. Ben je er tevreden over?
Comment