Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gisteren heb ik de lamp op 600watt gezet en de temp blijft goed.
Wat mij opviel is dat het plantje KaiaKush 2 last heeft van een klauw of hoe het ook heet en dat is alleen bij dit plantje.
De ph is 5,8 de voeding is 0,5 ml biobloom 1 ml biogrow 1ml bioheaven op een 1 liter als ze het krijgen om de dag.
De plant heeft de klauw sinds vandaag zou het door de omzetten van 400watt naar 600 watt kunnen zijn.
Tering! Wat een oerwoud!
Dat klauwplantje heeft vast last van de warmte. Het is dat je vastzit met je scrognet anders had je die naar de zijkant kunnen verplaatsen, daar is net wat minder licht.
Over de klauw net een artikel gelezen op rollingstoned dat het komt door te veel stikstof dit wordt erger als de temperatuur hoger wordt en in de bloeifase hebben ze minder stikstof nodig.
Nu is het schema van biobiz met groeivoeding in de bloeifase en de groeivoeding heeft de meeste stikstof.
Moet je dit dan wel blijven geven of minder dan de schema aangeeft ze krijgen als ze voeding krijgen,
1ml biogrow 1ml bioheaven 0,5 bio heaven.
Tevens las ik ook dat het bij de bladeren waar het kwaad al geschied is niet meer beter wordt maar ik wil graag dat het niet erger/meer wordt.
Ik ga vanavond de kap hoger hangen dat kan makkelijk in de ruimte die is namelijk 200cm hoog.
Zoals ik in de vorige post schreef dacht ik hoe lager hoe beter maar deze vlieger gaat dus niet altijd op.
En qua watergift de tensiometer staan nu tussen de 100 en 180mbar dat is dus een stuk beter dan in het begin.
Comment