Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x White Widow 2x Kaia Kush SCROG kast 120x80

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x White Widow 2x Kaia Kush SCROG kast 120x80

Ze zien er wel netjes uit Ronthebudman en stuk minder geel dan die van mij.

Ik heb besloten om er niet te druk overmaken en als iemand met een voorstel/hulp komt neem ik deze van harte aan.
    Een perfecte kweek wordt het niet, als de eindresultaat goed is ben ik tevreden met of zonder hobbels.

Comment

Inderdaad, goeie strategie. Je er geen zorgen over maken. Ze overleven het wel. Het zal misschien iets schelen in opbrengst, maar op zich is dat niet zo erg als je er een lekker wietje aan over houdt.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Daar heb je helemaal gelijk in vaperke we blijven stug doorgaan en zien aan de einde van de rit wat het is geworden.

Comment

Hoe ver moeten ze nu nog ?

Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

Comment

Warme lucht stijgt en koude daalt,ik denk dat de nacht temperatuur net iets te koud is.hang je temperatuursensor eens 30 cm boven de grond.ik verwarmde altijd elekrisch dit is natuurlijk stervens duur,daarom zette ik de kachel ook altijd op 20 graden,nu ik een petroleumkachel heb zet ik hem op 22 in de nacht,en nu drinken me planten meer,geen paarse steeltjes te zien,en de opbrengsten zijn hoger.
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Beste Potheadsativa,

De planten staan nu 4,5week in echte bloei in totaal 6,5week op 12/12 en ze moeten ongeveer 8a9 weken

Joramkrank, de nacht temperatuur is ongeveel 19 - 19,5 graad dat is niet heel hoog maar in de vorige kweek in deze periode was mijn nacht temperatuur regelmatig onder de 18 dat was helemaal slecht.

Het is inderdaad niet optimaal maar voor de eerste keer in de nieuwe kast in de winderperiode vindt ik het nog niet slecht.
              Over de paarste steeltjes daar hebben de kaia kush het meest last van de white widow niet.
              En het is de 3de keer dat ik kaia kush probeerde en ben nog nooit zo ver geweest meestal ging het in de groeifase niet goed,
              mijn idee is dat het een moeilijke plant is en helemaal voor iemand die pas voor de 4de keer zelf kweekt.

Comment

Ondanks dat doe je het niet slecht man !
                De enen ronde is de andere niet ,en je leert er keer op keer wel iets uit moet je maar denken.

Comment

Je zit volgens mij laag met je voeding, hoeveel zit je onder het schema van biobizz ?

Last edited by Stemma; 29 December 2015, 13:22. Reden: Voedingschema toevoegen
                  Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ik hou de helft aan van de schema en om de de dag water en de andere dag met voeding zou inderdaad een tekort kunnen zijn.

Ze krijgen nu 1,5ml biogrow 1,5 biobloom 1,5 bioheaven 1ml algamic 0,5 topmax

Zal ik maar gaan verhogen ik ben namelijk te bang dat ik te veel voeding geef.
                    Maar wat ik bedacht is dat in mijn vorige kweek tips van QnQ had en daar stond bij te weining gevoed in bloei.
                    Zo zie je dat ik toch een bijna een ezel ben al 2 keer gestoten.

Ik ga vandaag week 6 in dat betekent volgens schema

4ml biogrow
                    4ml biobloom
                    5ml bioheaven
                    4ml alga mic
                    4ml bioheaven

Zou ik de helft aan houden of meer?

Comment

Je gooit er wel genoeg in van alles wat

Comment

Dat is zeker een leuke cocktail die we maken, soms denk ik wel dat ik ali chemicali ben hihihi

Comment

Geef je nu 2x bioheaven ? 1 x alga mic bedoel je zeker ?

Ik zou 2 keer volle mep geven op de bioheaven en topmax na die op 2/3 daarna alles op 2/3 dosis houden en elke dag voeden. Pas weer een 'waterdag' als alles weer redelijk is bijgetrokken.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Comment

Werk je ook met Biobizz Beo ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Stemma ik had inderdaad verkeerd geschreven moest topmax zijn, eten koken en reageren op de forum is geen combo.
                                En de flessen net aangemaakt met de volle mep en dat doe ik morgen ook en dan minder.

Beowulf het is inderdaad niet mogelijk om ze de hele kweek groen te houden.
                                De bloeivoeding heb ik pas gegeven toen ik echte bloei zag.

Zo zie je maar weer schema is een indicatie en iedereen doet het ander.

Maar het blijf een leuke hobby met als resulaat dat je lekker mag genieten van je own growing en veel leren dat moet ik zeker nog.

En iedereen bedankt voor het meedenken jullie zijn toppers

Comment

Bezig...
                                X