Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De blad is iets erger geworden de kaia kush heeft geen blad meer dus daar verwacht niet veel van.
We zullen maar zeggen dat het weer een goede leerproces is geworden.
Als ik tijd heb neem ik wel wat kiekjes en laat ik ze graag zien.
Hoe gaat ie hier? Witpen
Hoelang nog? Ik dacht dat we gelijktijdig begonnen waren? Kan naar mijn idee nooit meer lang duren. Al een keer naar de trichomen gekeken?
Te beginnen met de kaia kush 2 deze doet het vanaf het begin al niet super en ik heb het idee dat ik deze verzopen is vorige week de analoge vochtmeter gebruikt en de deze gaf aan NAT op een schaal van 10, 9 aan dit wou ik controlleren.
Na aanleiding van de old skool vinger techniek en mijn vinger was helemaal nat, het jammere van een scrog is dat je de potten niet kunt wegen.
En op de vraag van Ronthebudman of ik naar de trichomen heb gekeken en dat had ik meteen gedaan bijna alles is clear maar dit is 4 dagen geleden vandaag maar weer eens kijken in een paar dagen kan veel gebeuren.
De planten krijgen nu meer voeding dit omdat het altijd meer vragen aan het einde.
De platen zouden over een 18 dagen 9 weken gebloeid hebben dat is ongeveer 2,5 week te gaan wat ik ga doen is de laatste 10 dagen alleen water te geven.
Dus nog 8 dagen voeding daarna stop ik met de voeding.
Wat een grote top is daar in het midden aan het uitgroeien zeg. Beste knoepert. Ben benieuwd naar de opbrengst straks.
Nog ff geduld....
Succes met de laatste loodjes.
Daar zijn we weer met een update.
En de afgelopen week is heb ik kaia kush 2 verwijderd deze was niet meer de moeite waard om nog aandacht te geven RIP kaia kush 2 veel sterkte in de groene hemel.
De andere planten bloeien lekker door en de toppen zijn flink aangedikt en aangezien, de afgelopen gekeken naar trichomen en ik kan al enkele amber vinden.
Omdat ik een enkele amber heb gevonden heb ik besloten om te gaan spoelen (alleen water geven) en dit minstens 7dagen.
De planten krijgen tussen de 500 a 700ml water ligt aan de planten de tensiometer staat rond de 200 mbar als ik ze water ga geven en na 1,5 staat het ronde 50mbar
Thanks joremkrank, ze boeien inderdaad wat langer maar ik wil 50/50 amber melk kleurige trichomen en ik zag pas sinds enkele dagen amber kleurig.
Vandaag maar een droognetten besteldvan Secretjardin 45cm doorsneden deze zijn koppelbaar in totaal 5 stuks
Voor het eerst dat ik het ga gebruiken normaal hing ik ze op maar met een scrog en dus veel lossen toppen is het naar mijn mening niet goed op te hangen.
Daarbij ook een eenogige schaar besteld voor het knippen.
Comment