Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x White Widow 2x Kaia Kush SCROG kast 120x80

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x White Widow 2x Kaia Kush SCROG kast 120x80

Klopt ook zou ik niet alles willen leren maar wat ik doe wil er we goed doen.
    En niet alleen autoflower maar ook de verschillende soorten wiet die allemaal gefabriceerd zijn.

-------

Vandaag foto's gemaakt van het tentje is de secret jardin dp 60 propagator sinds gisteren staan de zaadjes in de kinderschoenen (9x9x10cm)nadat is ze dinsdag begonnen ben met ontkiemen.

IMG_2450.jpgIMG_2449.jpgIMG_2448.jpgIMG_2451.jpg

Wel nog 1 vraagje hoe kun zonder slang de inlaat lichtdicht krijgen of gaat dan niet?

Comment

zonder slang?
      je nmoet die slang hebben voor de transportatie van lucht toch..ik heb gwn een zwarten zak om die opening geplakt met plakband,.

Comment

Mooi tentje ! Afdekken met luidsprekerdoek ? Is niet 100% lichtdicht, alles waar lucht door komt gaat licht ook doorheen, ik zou er toch een stukje slang aanlaten.
        je ziet bij de zelfbouwkasten wel eens van die labyrints om licht te weren, anderen houden het simpeler

Bij Gtools kan je deze kopen http://www.g-tools.nl/product/ventil...s-luchtinlaat/

En verdere creatievere oplossingen , hoe heb je dat bij je kast geregeld ?

hier wat afbeeldingen

Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

@soujlah maar als je een zak om eromheen doet en afplakt komt er toch geen lucht door ?

@ stemma bedankt voor de plaatjes en uitleg ik heb de slang gerold en kattenbakfilter er voor gedaan deze is zwart en laat lucht door.
          Dit had ik ook gedaan bij mijn microkweek kast en dat werkt goed.
          Ik vroeg me af hoe dat mij een tentje moest doen ik zie veel tentjes maar vaak geen slang bij de invoer er zit overging wel een soort van condoom met een touwtje deze heb ik nu over de slang gedaan en aangespannen.

IMG_2453.jpgIMG_2455.jpg

Dit is de invoer van mijn grote kast ook met slang en werkt perfect geen licht wel lucht.
          IMG_2440.jpg

En deze dames waren vanochtend wakker geworden ze krijgen nu 24/7 licht en wacht nu geduldig op de andere
          IMG_2454.jpg

Comment

witpen met zak bedoelde ik om de tent buitenkant..niet de slang weg halen er moet wel lucht door stromen..of heb ik jou niet verstaan...maar ken meerdere mensen die gweoon een zwarte lange vrouwe kous op de opening van de slang buiten kant..mischien heeft STEMMA wel een kous voor je

Comment

Netkousen zijn niet functioneel bij het kweken
              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bezig...
              X