Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
White lemon x chocolope x amnesia lemon. Beginner met veel vragen!
Re: White lemon x chocolope x amnesia lemon. Beginner met veel vragen!
Hij blaast nu uit door mn filter na een goede tip van iemand kan overigens alleen als je filter nieuw is hoorde ik anders blaast die vieze luchtjes je kamer binnen
Heyy
Dank voor de reacties.
Die vsa ga ik een kastje voor maken(hout) of waar hang ik hem best?
Dus secret , als ik afzuiging buiten leg, zodat die uitblaast door mijn filter, welk ik effect krijg ik dan in mijn kas? Lagere temperatuur , meer vochtigheid? Of gewoon voor de vieze geurtjes?
Morgen geef ik je update van hoe het eruit ziet...
Koekkoek!
Eerst en vooral heb ik me een luchtbevochtiger aangekocht... Maar aan dat spel zit geen regelaar... Is gewoon in contact steken en hij werkt.. In het eerste uur heeft hij het niveau opgekrikt naar 56%. Daar kan ik wel meeleven.
Heb de plantjes nu op 50 cm van de 400 hps lamp gezet..
Of is dit nog te vroeg voor de zaailingen?
Rxxx, aaight zal ik me deze week me bezighouden..
Iemand idee waarom ik geen foto op tapatalk kan zetten met iPad?
Yep, op 50cm laten staan tot ze op 35cm zijn genaderd zo'n beetje, dan pas de lamp wat omhoog.
Temp te hoog en LV te laag.
Dan had ik de inlaat vergroot, ipv geld uitgeven aan een luchtbevochtiger.
Hoe zitten die touwtjes aan de lamp ?
Het lijkt wel of er schroeven ingedraaid zitten.
Die ronde dingetjes op de kap moet je even omhoog buigen, en daar past dan een S-haakje door.
Als je geen foto's kunt uppen via tapatalk, dan doe je het verkeerd.
Het is wel mogelijk.
Vergeet niet om een trekontlasting toe te voegen als je die VSA gaat vastzetten.
Anders vliegen er hot wires door de lucht als er per ongeluk iemand een ruk aan zo'n draad geeft, of erover struikelt ofzo.
Dan zit meteen je haar door de war.
nb. Als die autoflower van buiten komt mag je wel erg goed gaan opletten voor beestjes.
Als je eenmaal spint in je tent hebt ben je daar niet zomaar meer vanaf.
Koekkoek!
@ trippi bong: Die lamp heb ik opgehangen aan 2 vijzen
met een kop erop.. Had geen idee dat ik die lipkes mag plooien... Moeilijk om nieuwe dingen
direct "kapot" te maken xp zal kijken dat te veranderen
die autoflower heeft bijna altijd binnen gestaan, dus spin zal er
wel niet opzitten..
momenteel is het rond 28-29 graden en luchtvochtigheid is rond 55. Zit wel goed denk ik..?
En inlaat kan ik nog altiks verbreden.. Was van plan er mischien een kop op te steken naar 200?
Als ik een foto wil posten met ipad/iphone 5s dan krijg ik melding: uploaden mislukt.
Het lukt weer om foto's te plaatsen...[emoji108]🏼
Alles staat volgens mij wel goed zo..
Alleen weer een paar problemen xD
Er zijn al 3 timers stuk... Na wat leeswerk zeggen ze me dat je geen hps lamp kan aansluiten op een timer. Dat je een schakelkast moet gebruiken... Kan dit zonder schakelkast ook?
En de 3de was aangesloten op de afzuiging, en snap hoe die kapot kan gaan...
Op de foto zie je de autoflower( de grote plant) zou ik deze wat snoeien? Anders post ik nog een foto als je beter wil zien..
Op het voedings schema staat continue voeding geven.. Is dat dan dagelijks bij iedere waterbeurt, of om de 2 dagen( om niet TE veel voeding te geven)?
Geef nu iedere dag toch wel 2 maal water omdat de grond rap uitdroogt door de warmte...
Maaar gaat toch wel behoorlijk goed. Misschien wil ik het te goed doen[emoji56]
Verdeelschakelaar is net nieuw, net als de rest... Zou dat al kapot gaan?
En de afzuiging zit daar niet op, en daar is timer ook kapot...:s
Snap er helemaal niets meer van...
Ik weet dat zoveel water niet goed is, maar de aarde droogt wel heel snel op, of kan dit gerust een dag kurkdroog staan?
Comment