Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mooi mooi. Wordt een interessant verslag.
Ik heb momenteel ook een paar mooie paarse soortjes gevonden. Mss dat ik dan ook wel eens werk met moederplant als de paarse gevonden is.
aaaaight nice man , hier zetk mijn zetelke neer !
vet soorteke en schoon wietje precies , en aan uwen uitleg tehoren nie mis precies .
laat dien toeter smaken en succes ermee he !
We zijn inmiddels in week 6 beland.
De wiet ziet er witter uit als bij de eerste stek
Ben begonnen met greensensation bij 1 plant .Ze vragen wel om veel bloom dus die zit nu op 4 keer in de week 3ml op 1 liter water.
Hoop zo de verkleuring te stoppen maar dat zal wel goed komen nu ik weet dat ze graag eet.
Ja thugz het ziet en ruikt er naar dat het een dame is die de moeite waard is.
Zoals ze nu gaat schat ik in die 18 liter pot zo 'n 40 gram misschien iets meer.
Zie nu ook al de verkleuring komen maar deze zijn ook zonder stress grootgebracht.
Charas ik wou dat ik ze al kon roken, ze begint namelijk super lekker te geuren.
k1 zal eens een foto er van maken het weekend.
Gisteren de eerste stek van de groene pheno geoogst.
En dit rook ik nu groene GGG X MC 20151009_142117.jpg
Groene pheno. 20151009_142152.jpg 20151009_142201.jpg 20151009_142144.jpg
Voor een plant met een levenlang stress mag ze er nog best wezen.Door de oude grond zal de smaak nog wel niet helemaal zijn zoals ze straks zal smaken.Staat er nu 1 in de 2de week bloei
Comment