Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
k1 mocht je een mooie BB vinden zonder kleur dan die van mij reverse en bij die van jou er op.En dan maar hopen.Die van mij is op zeker hermavrij.
Ik heb net een dikke gerookt ervan maar pffffff wat een stiekemerd.
Als je rookt denk je waar blijft ie nou en als de joint zo goed als op is komt ze binnen.
Moet zeggen heb al veel gerookt maar zo kalm een eind boven de grond ben ik weinig tegen gekomen.
De smaak is nu als van goeie afghaan maar niet zo zwaar al zou je als je haar ruikt dat wel denken.Ze is licht zoet en in de verte zit wat druif.Kijken of dat er met wat curen beter naar voren komt.
En dit was niet een probleemloze run met deze dame dus het kan nog een stuk beter. 20151112_182609-2.jpg 20151112_182439.jpg
heb reeds met die van u mee gerekend ,2 mooie paarse damen's om stuif over te gooien dus hopenlijk dat de nakomelingen dan meer kleur hebben moest ik geen gekleurde bb hebben
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Ja smaak is.voor mijn het belangrijkste.
Al wordt je er nog zo knetter als er geen smaak aan zit gaat het over.
De groene pheno heeft iets mintig in zich.
Gisteren weer een dame geknipt en ben de volgende beginnen te spoelen.
De plant die geknipt is heeft 2 voedingsbeurten meer gehad als de eerste en dat is te merken.
De takken voelen net wat zwaarder aan dan de eerste dame.
De plant die ik nu aan het spoelen bent heeft 1 voedingsbeurt meer gehad als plant 2 ook laat ik deze 3/4 dagen langer staan.
Maar ze zit zo rond de 9/10 weken met haar bloeitijd.
Heb er ook 3 op batmix staan en deze geuren toch net wat zoeter.
Ga daarom zelf eens een 18 liter pot met allmix op mengen met guano.
En een 18 liter pot met promix en guano,zou dan wel vanaf het begin bij moeten voeden omdat in promix geen voeding zit.
Comment