Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mooi gekweekt Mway, bij mij gaat het even wat minder.
Waarschijnlijk teveel gevoed en niet genoeg water gegeven onder de 600 watter, ze kijgen hier enkel nog water hopelijk word het nog wat want al de bladeren trekken geel, drogen uit en vallen af. Mischien post ik nog een foto in het bladproblemen topic.
Witte dank je.Dat is minder en ivm water geven ik zit op 18 liter potten en na de derde week bloei gaat er wlke dag 400ml in en 1 dag in de week niets of de potten moet licht zijn maar dat is pas 2 keer gebeurd.
Even een topicje doen dan..
k1 de eerste ga ik zo slachten morgen maak ik fotos met daglicht.
Maar het is een donker paarse dame geworden.
Heb ook een wat onderzoek gedaan en kwam uiteindelijk bij de strain
Purple Pakistani Citralihi zoek maar eens op op seedfinder.Denk dat ie daar het dichts bij in de buurt komt.
Ja die bedoelde ik.
Maar zag net dat ie bijna zwart aan het worden is zo donker.
Dus ga er een paar takken afhalen die zo donker zijn en dan laat ik de rest nog even gaan om te kijken waar ze uitkomt.
De haren kleuren nu van oranje naar een bruine kleur.We zijn dus nog niet op het einde.
De groene pheno is ook ontploft en verspreid een zoete fruitige geur.Ze zal niet qua gewicht tegen de paarse op kunnen maar is een echte thc monster. Suiker over suiker zit me al te verheugen als ze beide gecured zijn ze dan samen in een dikke joint te doen samensmelten
Comment