Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
k1 dat zie je goed.
Deze heeft iets minder voeding gehad niet hoger als 3ml per liter die eerste 3,5ml per liter.Deze had ook minder verbrande bladpunten.
Degene die nu een spoelbeurt krijgt en volgende week omgaat die heeft alleen een licht puntje en heeft 2,5ml gekregen wel hebben ze alle 1ml greensensation gekregen per liter.
Het verschil voel je al, bij deze zijn de toppen zwaarder en de kleur is donkerder.
Ze ruikt ook wat zoeter.
Eclecticon heb je geen groene container dan.
Als de.mijne geleegd is dan verdwijnt er gewoon voor 3 potten aarde in ga toch naar de composthoop en dan wat oud brood en wat etensresten er op klaar.
Michevan wie weet, lijkt me sowieso eens leuk om te proberen.Maar eerst mijn potten vol dan kan ik weer rustig zoeken, testen en nieuwe dingen proberen.
Zo kleine update en vooral over de groene foto met wat knipfoto`s van paarse dame 2.
Heb besloten de eerste groene pheno te spoelen,gisteren heeft ze nog een voedingsbeurt gehad 2,5 ml Alga bloom 1ml Greensensation en 1 ml Sugarroyal.
Deze dame heeft een flinke tik gehad door te laat te voeden maar ondanks dat ze me toch een lekker rokertje zal brengen.
Ze ruikt een beetje citroenerig nu,in het begin rook ze minterig met net als nu een zwarte hashgeur op de achtergrond.
Maar het citroenige heeft de overhand.
De paarse dame die we gaan volgen,begin 1ste week echte bloei.
Knipfoto`s van de hoofdtop en nog wat zijtakken die ik nog had laten zitten.
Stemma dank je ben zelf ook wel tevreden gezien de miskleun met het te laat geven van de voeding.Heb er nu 1 die week 3 in gaat en nog mooi groen is dus het zou nog beter kunnen/moeten.
Lacey dat is toch een gedrocht om te zien maar zal haar nog wel een keer zetten.Al is het alleen maar om te laten zien om de moed niet zo snel op te geven.En dank voor de complimenten.
Pothead Sativa dank je.
Vaperke alsmede jij bedankt voor de complimenten.
k1 nee dat dacht ik ook al maar lijkt maar zo.
Maar die bananen gaan wel komen.
Comment