Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

Aaaah, nostalgie : Een marker van de V&D
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik ga hem straks veilen....is collectors item in wording[emoji6]

Comment

Geen verkeerde opbrengst onder led, er zal zo'n 45 gram overblijven ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ik denk dat je gelijk gaat krijgen Stemma. Dit was 1 van de 4 planten. Als ze alle vier zo rond de 50gr opbrengen is dat toch niet slecht voor een 200 watt LED lamp. Zeker ook omdat dit mijn eerste led kweek is en ik sowiezo nog niet zo erg veel ervaring heb.
          Maar goed. Eerste maar eens de rest oogsten en zien wat daar vanaf komt.
          Wordt vervolgt.
          Thx allen voor het meekijken....

Grtz, Ron

Comment

Dat zie ik graag Ronthebudman mooie trichomenen netjes geknipt daar ga je veel rook plezier aan hebben.
            Succes met met knippen van de andere planten.

Comment

Mooie foto's! Albino topje

Wat voor microscoop gebruik jij? 60x?

veel rook plezier!
              Last edited by El Terrible; 4 January 2016, 23:53.

Comment

Thx mannen. Vanavond is de tweede Pineapple Chunk omgegaan. Hier kwam slechts 173 gram nat vanaf.
                Degene die ik gisteren geoogst heb gaf 100 gram meer. Ze hebben naast elkaar gestaan onder exact dezelfde omstandigheden.
                De reden voor de flink lagere opbrengst zit hem denk ik in de slechte start die dit plantje had. Ze bleef in het begin iets achter. Zo zie je maar dat een goede start erg belangrijk is uiteindelijk.

Morgen gaan de twee Laughing Buddha's om....

El Teribble. De microscoop die ik gebruik is deze: Practical New 2MP USB 8 LED Digital Microscope Endoscope Magnifier 500X Camera Drop Shipping

Grtz, Ron

Comment

Laat het je smaken man! Mijn blue widow ook juist geoogst en ligt te drogen nu [emoji14] succes in de volgende ronde ghehe!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

Comment

Rook smakelijk Ron en speelse op de Roland
                    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Thx mannen,

Vanavond zijn de twee overgebleven Planten geoogst. Dit zijn Laughing Buddha's. Dat zijn echte Sativa's.
                      Het verschil ten opzichte van de Pineapple Chunks, wat weer echte Indica's zijn, is goed te zien. Lange slungelige stengels en harde, compacte toppen. De schaar knispert af en toe.
                      Het geheel hangt nu in de kast te drogen. Geduld is nog ff een schone zaak dus.......grrrr

De Laughing Buddha's brachten samen nat 370 gram op.
                      Het totaal sommetje wordt dan:
                      pineapple Chunks: 276+170= 446 gram
                      Laughing Buddha's: 370 gram
                      Totaal: 816
                      Als je dit door 6 deelt wat het droge gewicht ongeveer zal worden kom ik op 136 gram.
                      Over twee weken meld ik wel wat het uiteindelijke droge gewicht is. Uiteraard volgt er na afloop een rookverslag.

Grtz, Ron

Comment

Laat het u smaken
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Daaaaat tafelkleedje Ron !!! HAHAHA

Comment

Geen verkeerde kweeklamp dus, die Mars Hydro 92
                            [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

Als je met die stengels gewogen hebt mag je wel door 10 delen
                              Mgoed, da's niet het punt, het gaat om je eigengekweekte rokertje, en da's goed gelukt!
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@pothead. Dat is een deken die ik buiten kan uitkloppen na het knipwerk....lijkt idd wel op het tafelkeed van mijn oma.
                                @qnq. Ik heb de stengels er bewust aan laten zitten zodat ik ze makkelijker te drogen kan hangen, maar je hebt zeker gelijk qua gewicht denk ik.
                                Al met al valt de opbrengst me wel een beetje tegen qua hoeveelheid. Maar zoals je al zegt, het gaat om het kweken van mijn eigen rokertje en dat is voor de eerste scrog best gelukt vind ik. Ik hoef voorlopig niet meer naar de sjop.....
                                Ik heb weer een hoop geleerd in ieder geval en voor de volgende ronde ga ik komend weekend de zaakjes ontkiemen.
                                Ik wil in ieder geval jullie allemaal bedanken voor het meedenken en het geven van tips en tricks...

Grtz, Ron

Comment

Bezig...
                                X