Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

Final update.

Nou, ze zijn droog. Naar mijn gevoel best snel, eigenlijk te snel. De luchtvochtigheid was laag in het hok. Daar zal het wel mee te maken hebben. Maar, het ruikt echt lekker, beetje citrusachtig. Ik kon het niet laten om alvast wat in de vaporizor te stoppen. Smaak is al best aardig, maar dat moet nog ff wat meer rijpen. Het effect mag er al best zijn. De laughing buddha is een echt sativa, dat merk je direct. High niet stoned, heerlijk voor overdag. De pineapple chunk is meer zoet qua smaak en hakt er stevig in. En dan ben ik heel wat gewend....

Het uiteindelijke droge gewicht van alles samen was toch nog 160 gram. Niet slecht voor de eerste ronde onder de nieuwe 200 watt LEDlamp.

Ik was benieuwd naar de wortelvorming in deze potten. Dat ziet er prima uit volgens mij. Niet te vol in ieder geval.

Al met al heb ik weer een hoop geleerd deze ronde. Ik moet even kijken of ik voor mijn aanstaande verhuizing nog een nieuwe ronde start of dat ik ga wachten tot ik verhuisd ben. Maar ik heb wel zin om ermee bezig te blijven. Het is misschien raar dat ik het zeg maar ik mis de planten.....ik mis mijn dagelijkse gang naar het kweekhok en het vertroetelen....het kriebelt.....
    In ieder geval: Bedankt voor jullie hulp en inbreng tijdens deze ronde. Tot de volgende!

Grtz, Ron
    Last edited by Ronthebudman; 16 January 2016, 10:14.

Comment

Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

Ziet er mooi uit Ron en laat het je smaken! Binnen hoeveel weken ga je verhuizen denk daar aan vooralleer je nieuwe ronde start!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

Comment

mooie score kut he leeg hokkie,ken er ook niet tegen
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Gefeliciteerd, geniet ervan[emoji4]

- Lacy.
          Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Mooi verslag mooi resultaat.
            Geniet ervan

Comment

Echt mooi verslag. Leek eerst op een impuls aankoop je LED bak. Maar dat was een goeie keus! Mooi resultaat toch, voor een LED en voor een eerste ronde.
              [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

Comment

Je hebt gelijk ook Ron en die lamp is geen slechte dat heb je wel laten zien.
                  En voor €160,- niet slecht.
                  Nogmaals geniet er van.

Comment

Mooi verslag Ron en een mooie opbrengst.

Succes met de verhuis en hopelijk daarna terug een verslagje
                    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Gefeliciteerd met je opbrengst Ron, zeker een mooi gewicht
                      Veel plezier er mee !

( ik zie je halve woonkamer naast je potten, wees daar voorzichtig mee! )
                      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Goed gedaan Ronthebudman en de opbrengst vindt ik zeer netjes en helemaal voor de eerste keer met LED.

De topic heb ik met veel plezier gelezen en veel sterke met het verhuizen.

En als je weer een verslag maakt zal ik het weer met plezier lezen.

Comment

Dat is een mooie oogst ron daar mag u trots op zijn!!geniet er van en suc6 met de volgend ronden die ik ook weer mee zal lezen!!
                          Gr. Ed

Comment

Bezig...
                          X