Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

Duidelijk.
    Een lekker warm hok waar licht uit komt in een schuur is natuurlijk als een mega-magneet voor beestjes.
    Ik gok op thrips.

Plantjes staan er wel lekker bij.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

Geef ik je gelijk in Ron van dat de Ledkleur zeer misleidend is best af en toe is fotos met flits maken (als lampen uit zijn) of ze er is uit halen als het mogelijk is. Kijk maar naar mijn ronde Moby Xl en Blue Widow ik was gewoon geschokkeerd maar ik heb al stappen ondernomen [emoji14]

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

Comment

Zeer intressant verslag ga zo door goed werk

Comment

Update dag 27 bloei.

First of all, thx voor alle opmerkingen en hulp. Leuk dat jullie meekijken en meedenken.....

Temp/LV met licht aan 27gr max - LV 45%
            Temp/ LV met licht uit 19,5gr min - LV 55%
            Dit is wel afhankelijk van de temp en LV buiten, het wisselt dus best wel.

Ze krijgen 4X per dag 200 ml water met 3ml/l Lagron Alga Bloom en 1 ml/l Green sensation.

Het LEDpaneel hangt op 35cm hoogte en dat lijkt best te gaan. Dit is mijn eerste LEDkweek en moet nog leren hoe dat het beste gaat. Het is een Mars hydro paneel van 90X5 watt. Maar in de specificaties staat dat er 200 watt uit het lichtnet wordt getrokken. Dus hoe ze nu van 200 watt ineens 450 watt denken te maken weet ik ook niet. Maar goed, het gaat lekker zo dus hoor je mij niet klagen.

Sinds een paar dagen heb ik een warmtekabel rond de potten gewikkeld. De temp van de grond blijft rond de 20gr. Ik denk dat dat prima is maar weet het niet zeker. De kabel staat 24/7 aan zonder thermostaat ertussen, die moet ik nog aanschaffen.

Ik heb ivm beestjes een paar van de gele vangplaten opgehangen. Ik zie daar inmiddels wel wat beestjes op vastgeplakt zitten. Laten we hopen dat de trips hierdoor niet verder uitbreken. Ik zag er begin van de week eentje lopen maar heb verder niets meer kunnen ontdekken, ook geen eitjes onder het blad. Fingers crossed.....

Ook nog wat foto's onder het scrognet genomen. Wat opvalt is dat er zelf helemaal onderaan de stam nog van die minitopjes willen groeien. Dat lijkt mij nergens op slaan. Wat doen jullie daarmee? Laten zitten of weghalen? Zie foto's

Tot zover weer.

Grtz, Ron

Comment

Bodemtemp van 20 is eigenlijk prima. Boven de 22 krijg je te veel worteldruk.

Comment

Ik haal die kleine topjes onder het net altijd eraf. Zo wordt er meer energie naar boven gestoken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Dat ziet er lekker uit en de toppen beginnen mooie vormen te krijgen.

De temperaturen zijn prima en nu nog hopen dat de beetjes wegblijven dan staat er niets in de weg voor een mooie kweek.

Blijf zo door gaan.

Comment

Comment

Ziet er nice uit Ron ik ga ook mijn eerste scrogg doen [emoji14]

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

Comment

Ziet er goed uit zeg!

Comment

Ziet er top uit Ron,

Je kunt goed zien dat de toppen aan het aandikken zijn en helemaal als je het vergelijkt met de vorige foto's.

En over de gele bladeren daar had ik ook last van toen ik de bladeren onder de bladeren dek had weggehaald.
                          Ik denk dat het ook komt van de stress die ze dan krijgen.

Vooral doorgaan zoals het nu gaat het ziet er top uit.

Comment

TVkast SCROG met Lachende Buddha en Pinapple Chunk.

UPDATE

Hallo medekwekers,

Thx voor de commentaren, wordt gewaardeerd.

Vandaag is dag 41 van de bloei.
                            De Pineapple chunks zouden volgens Barney's Farm zo'n 60 dagen moeten bloeien. Nog een week of drie dus. De Laughing Buddha's zouden een dag of 10 langer moeten staan. Ik weet dat dit vrij optimistisch is dus ga maar af op de trichomen. Die heb ik voor de fun vandaag eens bekeken en ze zijn i.d.d nog clear.
                            De grondtemperatuur is wel weer iets gezakt. De tijdklok van de warmtekabel gaf de geest, morgen ff een nieuwe halen.

De door het LED licht verbrande Laughing Buddha doet het toch best goed.
                            De toppen dikken lekker aan, ze zitten vol met lekkers......het ruikt naar citrus...

Ik heb het idee dat het best lekker gaat. Er verschijnen hier en daar wel vergeelde bladeren maar ik maak me daar geen zorgen over. Ik heb zelfs nog e.e.a aan vergeeld en overtollig blad weggehaald.

Ze krijgen iedere dag 750 ml water met Alga Bloom en Green Sensation van Plagron. Af en toe als ik wat langer van huis ben krijgen ze alleen water omdat die biologische voeding niet langer dan 24 uur goed blijft. Ik baal daar wel van en ga voor de volgende runs wel voeding gebruiken wat langer goed blijft als het aangemaakt is. De PH waarde probeer ik op 6 te houden. De PH meter de ik in de grond heb staan geeft ook een PHWaarde van 6 aan. Ik ga er vanuit dat dit okay is. Wie er anders over denkt hoor ik graag....
                            De gele vangplaat komt steeds voller te zitten met kleine beestjes. Volgens mij zijn het voornamelijk tripsjes. Op het blad zie ik niets meer lopen. Toch vreemd dat ze dan wel op die platen zitten....
                            Het SCROG net is door de kracht van de planten opgetild en zweeft nu ergens in het bladerdek. Bizar gewoon. Maar vooral stom dat ik dat net niet goed heb vastgemaakt. Goede leer voor de volgende kweek. Er staat alweer een hoop op mijn lijstje ter verbetering.

Ik kon het niet laten om in dit stadium van de groei eens te kijken hoe de trichomen er uit zien. Nog lekker doorzichtig wat hoort bij deze fase. Over een week of twee nog maar eens kijken.

Alle commentaar is welkom....

Grtz, Ron

Comment

Hoi ron wat een mooie kast heb jij en die ledlamp er in is echt top!! voor de rest een mooie kweek daar gaat lekkere rookwaar van af komen!! Gelukkig is de spint niet door geslagen!! Suc6 het laatste stukkie

Comment

Last edited by Ronthebudman; 29 December 2015, 00:40.

Comment

Bezig...
                                X