Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mijn eerste kweekverslag 1x blueberry 1x White Castle 1xnortherlights en vanilla kush
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Mijn eerste kweekverslag 1x blueberry 1x White Castle 1xnortherlights en vanilla kush
Okay dus tis een week later ik heb ze allemaal 2x deze week voeding gegeven. Vorige week donderdag en vandaag nog net begonnen met lst training met 3 van de meisjes blueberry White Castle en northern lights verder nix meer gedaan
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
-
Re: Mijn eerste kweekverslag 1x blueberry 1x White Castle 1xnortherlights en vanilla kush
Hoi allemaal het Is ongeveer een ander half week geleden dat ik me laatse update heb gedaan. 3 van de 4 planten zijn nu 18 dagen oud en de vanilla kush Is 1 week oud. Ik heb de andere 3 2x voeding gegeven ze zien er allemaal gezond uit ik heb de northern light en de white Castle getopt
Comment
-
Ben der weer met een nieuwe update de meisjes zijn flink gegroeid deze paar dagen wel een paar rare vlekken. De white Castle had een beetje stress doordat de ph te hoog was. Nu ziet ze er weer beter uit. er zijn nu wel stipjes op de planten maar moet ik zorgen over maken denk ik niet?..[emoji14] nogsteeds voed ik ze 2x per week met 1.5 ml biobizz op de fles zegt dat er 4ml in 1l water dat vind ik nog teveel. Feedback hoor ik graag blueberry
depends het white Castle het lijkt op insecten maar dat Is het niet ik heb overal al gekeken misschien Mars ik ofzo?
met de northern lights ook boven aanzicht nl
boven aanzicht White Castle
hat vanilla kush Is uit! Yay! Verder nog opmerkingen?
Groeten
Comment
-
Aaight we zijn der weer en de dames zijn gelolied en in de scrog ze zien er allemaal goed uitzien heb Een paar takken knakken. En nu zijn ze een beetje aan het herstellen.
Ik heb nu alleen foto's met hps dus sorry voor de slechte beeld
Comment
-
white Castle staat achteraan, northernights rechts blueberry voor aan en vanilla kush rechts. De vanilla kush ga ik Niet toppen omdat ik tot nu toe bij al me kweken alleen maar getopt dus deze laat ik naturel groeien en ja 2 rode chilli peper planten.
Comment
Comment