Kweekverslag zaadjes direct in grond geplant na 3 dagen kwamen ze al boven nu al zo een 27 boven weet soms iemand waneer ik voeding mag geven ? Is met hesi voeding
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
35 Seeds Special Queen and Fruity spirit 150x150x200 600w Grow
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 35 Seeds Special Queen and Fruity spirit 150x150x200 600w Grow
Oorspronkelijk geplaatst door Isension View PostKijk even mee
Zou voorlopig nog geen voeding geven zit genoeg in je potjes om te starten
Succes
Nu staat lamp op 18/6 Zo een 60cm boven de plantjes
25 graden met lamp aan 60% luchtvochteheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ronthebudman View PostHoeveel van die 35 zaadjes wil je overhouden? Past dat in je tent?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door Ronthebudman View PostHoeveel van die 35 zaadjes wil je overhouden? Past dat in je tent?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
IMG_0767.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View PostDat lijkt me niet voor eigen gebruik. Dit is een hobby forum voor mensen die in hun eigen behoefte voorzien om medische of recreatieve redenen.
Comment
-
Hoe kom je daar nu bij ,je kan wel 35 plantjes op 1.5 meter wegstoppen maar wil niet zeggen dat dit ook meer oplevert !
Het licht zal bepalen wat je gaat oogsten en niet de hoeveelheid planten
Veel ste veel plantjes op een te klein oppervlak zal minder opleveren omdat de sterkste de zwakste zullen verdrukken
met 10 plantjes zou zijn ruimte gevuld moeten zijn.
Comment
-
Theoretisch geneuzel. Niet persoonlijk opvatten maar wees gewoon realistisch. 35 mag zonder lamp niet, en met al helemaal niet. Huisuitzetting minimaal bij huurwoningen. En heb je voor eigen gebruik 35 planten nodig in 11 liter emmers dan zit je bij een flut oogst van 50 gram pp al op bijna op 2 kilo. Daar wil men hier niet mee geassocieerd worden. No matter what the excuse is. Als dit geen broodkweek is dan is dit de grootste junk van nl of iemand met een mentale beperking.
Broodkweek zal me verder een worst zijn, maar hier niet.Last edited by Eclecticon; 8 October 2015, 09:25.Baas in eigen brein.
Comment
-
Dus iemand mag wel 5 planten kweken onder een 600 watt lamp (wat ook niet mag binnen)
Maar mag geen 31 planten onder een 600 watt kweken wat uiteindelijk mischien wel minder zal opleveren .
Deze jongen begint net en is op zoek naar info en hulp en weet nog niet wat de beste setup is
Leuk al die reacties gebaseerd op aannames
Broodweker met een 600 watt val bijna van mijn stoel, dat word dan droog brood .Last edited by Nonsense; 8 October 2015, 09:41.
Comment
Comment