Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ja weet ik dat men plantjes steeds zo klein zijn. Ze hebben nogtans 5w groei gehad. Voortaan toch beter scroggen vermoed ik licht me ook net iets beter. En kan bij scrogg ook beter inschatten wanneer ik moet omschakelen.
Goed in wateren wil helpen je een idee te geven.
Neem bij een 11 liter 250ml doe die in een plantenspuit en verdeel die tijdens het vullen van de pot zo krijg je een mooie verdeling voor een goede start.Nu kun je goed voelen hoe zwaar de pot is met 300 ml water erin.
Meestal is dat genoeg voor een week.
daarna start ik met 100ml per dag en kijk de volgende dag hoe ze erbij staan hang het blad dan meer geven staan ze bol met gebogen steeltje en krommebladpunten even een dagje niet en de pot even wegen.
Doe dit zoveel mogelijk voor het water geven en na het water geven en let dan goed op hoe het blad staat.
En ga na een uurtje water geven eens kijken hoe ze er dan bij staan.
Pak desnoods 1 plant die je die avond eens bestudeer.
Dan ga je het vanzelf oppikken.
Als je zo de volgende ronde begint heb je het aan het einde van die ronde onder de knie.
Dan is 4 weken voorgroei genoeg en zet ze op royalmix vinden ze lekker.
of neem coco 11 l pot , stek of zaadej der in ! 2 biotab's er in ( tab breken in 4 stukjes , 1tab plaats je onderaan in je pot op 5 cm van bodem , andere tab steek je bovenaan in de pot op 5 cm ) inwateren met 1 l water !
1ste week wss niets geven van water
2de week wss starten met 0.5 l om de 2 a 3 dagen
3de ook wss
4de week 1 l om de 2 dagen
tis ni moeilijk zolang ze groen blijven
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
@Mway de volgende ronde zal ik nog eens doen wat jij zegt. De vorige keer heeft me dat toen ook goed geholpen. Maar mocht dan toch weer zo zijn dat ik weer van die miniplantjes heb, ga ik er toch eens over nadenken om te veranderen van medium.
Want moet zeggen kweek nu toch al een jaar of 4 en de totale opbrengst blijft maar steken tussen de 100 en 200 gr met een 400w hps.
Heb nog maar 1 x 265gr gehaald en dat was toen een scrogg.
Er zal mss wel meer schorten aan hoe ik kweek maar laten we eerst maar eens dat water geven onder de knie proberen krijgen.
lo thugz , ivm kweken op tabs , daar moet je pas vanaf week 2 bloei , je bloeistimulators bijgeven , voor de rest doe je der helemaal niets bij , niet afzuren , gewoon kraanwater hele run
hoe makkelijk kan kweken zijn he
werk nu al 3 j zo , en geloof me maar , er is niets makkelijker , anders had ik het al wel gedaan
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Comment