Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bananen krijg je pas aan het eind van de bloei.
Je hebt ergens een bal gehad schijnbaar.
Ga al je foto's nog eens goed terug kijken misschien vind je wat.
Dus gezien je nietasop hebt gemerkt hoeft het niet overal te zitten.
Een korte update, loop niet echt 100% daarom in het kort.
Plantjes zijn deze week goed aangedikt. Ik denk het niet zo lang meer gaat duren toch zeker bij 2 van de 3 ww. Zij hebben ook bijna geen witte haartjes meer en trich beginnen milky te kleuren.
Hoop dat je de plantjes bedoeld met het loopt niet 100%
Want wnigste wat ik zie is oude schade en bij Amnee 1 gekruld blad dus denk iets te nat.
Je WW moeten nog 3 weken of nog 2?
De plantjes zijn juist wat overvoed geweest van de week ze hebben er nu 3 dagen gewoon water opzitten. Ook krijgen ze nu elk 350ml met uitzondering van vandaag pot was beke zwaarder dan anders dus even laten drogen.
Vandaag hebben we weer wat foto's geschoten. Vooral budshot's.
De ww heeft gisteren voor de voorlaatste keer green sensation gekregen zaterdag krijgen ze dit nog eens en dan nadien beginnen met spoelen. Vindt de toppen er wel lekker uitzien al zeg ik het zelf.
De amnee is ook goed bezig. Ook begint het nu hier en daar te sneeuwen. Zij krijgen enkel nog alga bloom. Ze zitten dan ook nog niet zover in de bloei.
Comment