Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
[emoji15][emoji15][emoji15]plantjes zijn op 24u tijd zo een 6cm gegroeid en het vatje van de blumats 5l was gisteren opgevuld mocht dat vandaag alweer doen[emoji15][emoji15][emoji15]
Weer een week voorbij wat gaan die toch snel zeg..
Deze week heb ik nog eens met de wals over de plantjes gereden en zo hebben we de tent weer wat voller gekregen. Denk dat dit wel eens een mooi toppenzee zou kunnen worden al zeg ik het zelf.
Afzonderlijke foto's kan ik niet echt meer maken dus vanaf nu zullen het vooral random shot's zijn.
Wel zal ik eens er toppen op staan er wel bij vermelden over welk soortje het gaat.
Ook denk ik dat er sommige plantjes wel wat voeding zouden kunnen beginnen gebruiken een paartal beginnen wat lichter te worden.
Kan wel eens goed kunnen aangezien ze bijna nog niets gekregen buiten de vitarace af en toe.
Plantjes drinken zo een 2,7l verdeeld over de 9 planten.
Zow weeral eens een lap tekst dus tijd voor de pic's
Van dit plantje kon ik nog een foto maken zonder licht nadien schoot ie aan
Hierboven foto's van de amnesiac
Hieronder komt de BBG
Het is vooral dit soortje dat wel eens wat voeding lust bij sommige
Dan nog wat overzichten waarvan ook 1 zonder licht.
lekker bezig !!plantjes zien er super uit..nu komt de mooiste tijd eraan...YES topontwikkeling
en die tijd vliegt voorbij!! ben benieuwd welke resultaten hier komen verder weeral succes verder en chilt zeeeee grr s
Comment