Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thx mannen toch altijd leuk om de positieve reacties te lezen.
Natuurlijk ben ik ook al even binnen bezig.
Heb in de tent
4 strawberry's staan en ook nog 3 x afghan beide van splif
Ze staan nu ong een weekje op 12/12. Wel wat te warm in de tent maar met deze temperaturen kan je daar weinig aan doen.
Binnen staan ze er dus niet zo mooi bij als buiten. Mgoed. Denk toch dat ik na deze ronde eens iets anders dan spliff ga nemen suggestie's altijd welkom.
Hier dan de 4 aardbeitjes met daarbij ook een 2ling
Alles gaat zijn gangetje. Afgelopen week veel last gehad van de rupsen dat is dan ook te zien vooral de ams in de volle grond heeft het goed zitten. Als ik er tegen kom flikker ik ze eraf. Maar die beesten kunnen zich goed verstoppen.
De plantjes binnen liggen allemaal in de kliko. Ze begonnen ook ballen erbij te krijgen. Dus het waren mooie herma's zonde mja. Is ondertss al niet meer de 1ste keer bij spliff. Buiten de autoflowers ervan komen ze hier niet meer binnen.
thugz life, ver spifseed liet ik me al een keer uit, dat werd me niet in dank afgenomen, toch teld een gewaarschuwd mens voor twee he. doe ermee wat je wil, enkel niet als prijs weggeven man.
de mensen achter die zaadbank leerden hier zaadjes maken, enkel lazen ze de verkeerde info,
life sucksgoede zaadjes maken nog erger
Buiten gaat alles zijn gangetje. Alles is mooi wit aan het worden heel wit zelfs. Het weer wordt wel wat minder. Maar we gaan het proberen uitzingen. Met de white whidow moet dat wel lukken vermoed ik die moet zo nog een 4 tal weken.
De andere nog een week of 2 langer. We zien wel wat het brengt.
Voor binnen staan er ook alweer andere in de tent
Heb 10 zaadjes reg rockster cheese van kaliman gekiemt zijn ondertussen al boven ook allemaal te samen na 48 uur boven gekomem. Waarvan ik ook weer een tweeling heb.
Comment