Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Korting op 420shop
    Hallo luitjes.
    Na me eerste afgerond te hebben start ik met de tweede
    Deze keer de chocolope van dna! Deze strain heb ik gekozen om dat het bijna een pure sativa is!!en goed voor scroggen!
    Me set up is bijna het zelfde!
    Tent 120 120 200
    Evsa dimbaar 250,400,600,660
    Softbox in rubbers 550 (had ik gelijk moeten doen is veel stiller)
    600wat hps
    4 airpots van 22,5 ltr
    Scrogrek (nieuwe)
    Biobizz voeding hele lijn zo wat!
    Hier wat foto's van het ontkiemen,plus het plaatsen in de sproutpads!!20151030_092257.jpg
    20151030_092307.jpg20151030_092506.jpg

Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

succes ik kom nu en dan eens binnenwippen.

thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thanx thugz

Hier me potten onder gedimt licht 250!
      20151030_125038.jpg
      20151030_125045.jpg
      Als de zaadjes opkomen,laat ik ze paar dagen onder 250 staan!tot dat ik de pot bij kan vullen dan schakel ik naar 400! En dan groeien maar!!

Comment

Ziet er mooi uit,zelfs je potten
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Bedankt jorem
          Eerste is ook al boven gekomen das wel heel rap moet ik zeggen!! zal straks ff foto maken,maar binnen 24 uur opgekomen!

Comment

Wat voor potgrond gebruik je? Aangezien je zaadjes meteen in een grote 22,5L pot doet. Iets van een lightmix?
            [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

Ik gebruik een allmix en daar heb ik de sproutpad ingezet en gelijk onder de lamp hoef ik niet meer over te potten kunnen ze lekker door groeien!! voor de eerste dagen hebben ze geen voeding van de pads!als ze daar door heen groeien komen ze bij de all-mix en dat is in mijn ogen niet verkeerd! Of ?

Comment

Klinkt niet verkeerd, maar ik ben geen kenner hoor. Vind de werkwijze alleen beter; meteen in een grote pot, niks overpotten. Vroeg me alleen af hoe je dat met een voorbemeste grond deed.

Comment

Thanx ip20
                  Ik ben ook nog nieuw hoor!maar sta open voor ander meningen! En als ik bot over kwam dat was niet de bedoeling!! Ik wil ook zo min mogelijk doen kwa over potten! Als ze groter worden de plantjes,zet ik ze nog wat
                  Dieper in de pot!maar dat ligt er maar net aan hoe het loopt!

Comment

Je kwam helemaal niet bot over hoor haha, ik blijf het volgen

Comment

Zonder overpotten is meestal beter.
                      Enige probleem in het begin is dat de toplaag snel teveel uitdroogt, in deze potten-met-overdosis-gaten zal het nog wel sneller gaan.
                      Ik denk dat je regelmatig goed water moet geven om het niet teveel te laten uitdrogen met deze potten ?
                      Zolang er geen schaduw van blad is zou je kunnen overwegen de aarde (om het plantje heen) wat af te dekken met plastic om de verdamping wat te remmen.
                      Niet luchtdicht natuurlijk, ideaal heb je een goeie balans tussen lucht, aarde en vocht in de potten.

Een ander nadeel (wat ik niet echt een nadeel vind) is dat ze in het begin wat langzaam lijken te groeien.
                      Dat is omdat de penwortel druk bezig is om te kijken hoe ver hij naar beneden kan.
                      Pas als die wat gesetteld is komt de groei echt op gang en vanaf dan kan het hard gaan.
                      Succes !
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

He qnq thanx voor het mee kijken!
                        Dat af dekken gebeurdt ook!!ik zie een hoop voordelen in dat je aarde droog blijft!,al moet het niet totaal uitdrogen maar denk dat het wel mee valt de all-mix houd goed ze vocht vast!!en geef ze graag een slokkie water meer maakt me ook niet uit check me planten twee keer per dag dus het meeste ontgaat me niet!!
                        Hier plaatje van de eerst die opgekomen is!20151031_101447-1.jpg

Comment

Plantje 2 en 3 zijn ook op gekomen!!!gaat snel deze keer

Comment

Goede morgen!mede growers
                            Plantje 4 is bezig met opkomen! Andere 3 staan al lekker!
                            Hier wordt ik vrolijk van en dat ben ik niet zo maar hahaha Hier paar plaatjes:
                            20151101_082733.jpg20151101_082328.jpg20151101_082743.jpg20151101_082348.jpg20151101_082440.jpg20151101_082509.jpg20151101_082509.jpg
                            Ik zet transparante bekertjes op ze kop om soort broeikasje te creeeren! vindt ik beter als kloten met folie!
                            Morgen of over morgen schakel ik naar 400 op me evsa!

Comment

Als de plantjes boven de grond zijn, zou ik geen afdekking meer gebruiken. Blokkeert het licht. De afdekking wordt (volgens mij) alleen gebruikt om de grond niet te laten uitdrogen, zolang het nog een zaadje is.

Comment

Bezig...
                              X