Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Hoi potheat
    zijn denk nog wat ouder blaadjes die herstellen niet meer!heb me voeding bijna gehalveerdt na dat de punten geel werden en ging gelijk beter en me ph iets om hoog gehouden,vonden ze ook beter teminsten dat denk ik aan me plantjes te zien! Maar op weg naar vol veldje ben ik wel had ik nie verwacht hoor!!

Comment

Ed, heb je niet een aantal iets te strak gemaakt? Ik kan het niet zo goed inschatten, maar die gaan toch nog een beetje dikker worden denk ik.
      Ze zijn wel netjes geleid hoor!
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Goede morgen vaperke
        Denk dat de foto misleid! De tyrips zitten niet strak en kunnen nog schuiven omdat ze niet aangetroken zijn op de ribbelkant! En als het restandt afknip laat ik een stukje zitten zodat ie ruimte heb om te schuiven en de plant dus ruimte om aan te dikken!!
        Thanx voor tip!!houd me scherp!

Comment

Kon het niet zo goed inschatten en ik dacht, ik geef het maar mee

Ziet er goed uit!
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Goede avond! weer 2 dagen verder,heb een vocht meter/ph meter voor de grond gekocht niks speciaals maar werkt wel!!net zitten klooien en geeft volgens mij precies aan hoe het er bij staat!altijd handig!! Hij gaat best goed vindt ik zelf weer wat foto's
            20151229_193340.jpg20151229_195258.jpg20151229_195417.jpg20151229_195434.jpg20151229_200812.jpg20151229_200821.jpg20151229_200840.jpg
            Fijne avond heren!!dames zijn er maar weinig geloof ik of heb ik het mis?!
            Last edited by Ed on grow tour; 29 December 2015, 21:26.

Comment

Vraag me altijd af of die pH/vocht meters nou echt iets zinnigs zeggen. Beetje lastig checken ook. Die mag je ook niet in de grond laten staan toch? Dacht dat die metalen punt dan ging corroderen.

Ben de tel een beetje kwijt hoeveel dagen groei je nog hebt, maar denk je dat je het nog vol gaat krijgen?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Comment

He pothead
                  Daar zal je best gelijk in hebben ben ook maar beetje aan het spelen!!vertrouw op wat ik doe dus heb niet echt nodig! Hij gaf netjes aan dat de ph tussen de 6 en de 7 licht en voor het wateren stond ie op bijna droog en na wateren op moisty dus enige indicatie is er wel en door er lekker mee bezig te zijn wordt ik steeds wijzer teminsten dat hoop ik

Comment

je kan niet zeggen dat je slecht bezig bent Ed ,in tegendeel thumbs up !

Comment

@wietefras
                      ik denk dat ik hem net niet helemaal vol krijg en dat ik ook niet meer ga binden!!want de eerst bloeiverscheinselen beginnen zig volgens mij een beetje te laten zien!!en van af dat moment ga ik hem laten groeien!!
                      Dan zal ik alleen elke dag het blad onder t rek vouwen!!een beetje begleiden zeg maar!! Maar hij is al voller als ik gehoopt had,dus ik klaag zeker niet!!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Sta nu 1 week op 12/12 dus ze zullen denk nog wel wat groeien maar niet bijster veel al hoop ik dat ze nog ff door gaan!! Maar denk wel als de toppen komen nog aardig vol gaat zijn! Maar das afwachten
                      Last edited by Ed on grow tour; 30 December 2015, 10:17.

Comment

Als het pas 1 week 12/12 is dan zullen ze nog wel een ietsje verder door groeien. Daarna gaan de toppen nog wel wat de hoogte in en dan wordt het echt mooi

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Plaatje van onder,plaatje van boven!!20151230_190828.jpg20151230_185412.jpg

Comment

Goede middag
                            Mag ik jullie allemaal de beste wensen doen!
                            En dat het maar een groen 2016 mag worden!
                            Be safe and have a good one

Comment

Nog ff en dat netje zit vol
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Zo mannen oud en nieuw ook weer voorbij!!
                                Zit beetje te kijken naar een micro/voorgroei kastje voor het voor groeien van uit zaad of om stekken van me planten te laten voor groeien! Ben daar op gekomen om dat ik paar mooie scheuten heb die het rek niet gaan halen maar voor stek,zeer mooi zijn!! dus dat word knutselen om mooi ruimtje te creeren!! Maar eerst nog ff 4 dagen centerparks,kan ik mooi ff lezen wat voor lamp ik ga gebruiken en lijstje maken van de spullen die ik nodig heb!!leuk weer een uitdaging!!moet af voor me planten echt gaan bloeien!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Van de damens de benen geschoren! Weet niet of het oke is maar heb meerderen het zien doen!! Geeft wel weer ruimte van onder ,goed voor de door luchting en dat de voeding naar boven gaat en niet naar blad en scheuten onder het rek!! De volgende keer gaat me rek wel 5 a 8 cm lager!! Als ik dat gedaan had had ik hem wel vol gekregen omdat je de plant dan eerder uitelkaar trekt!!
                                De dames met glade benen
                                20160101_195445.jpg
                                20160101_195501.jpg20160101_195706.jpg
                                Goede avond peepz!!

Comment

Bezig...
                                X