Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Helaas!
Een opgekomen zaadje heb niet overleefd!!wat best wel kut is,want ik had 6 zaadjes gehaaldt omdat ik backup plantjes wou!bij het ontkiemen deden er 2 niks das jammer en toen hield ik 4 over die gingen goed dus dan maar zonder backup!! maar de gene die het niet overleefdt heb zag er niet helemaal fris uit beetje bruine kleur hopen dat nu wel goed gaat!!zit te twijfelen om er paar zaadjes bij te bestellen!ik heb de optie om een of twee pp er bij te zetten wat is wijsheid?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Al denk ik dat ik me scrogrek met 3 ook wel vol ga krijgen!
Hebben ze meer ruimte dus grotere toppen! Maar ja 4 planten zat in me hoofd krijg het er dan maar eens uit hahaha!!! wat te doen,ik weet t nog ff niet!
Goed avond mensen! 20151107_174738.jpg20151107_174747.jpg20151107_174754.jpg20151107_174805.jpg
Het gaat goed met de 3 plantjes die ik over hield ze groeien gestaag door!!ik heb 3 pp plantjes er bij gezet,om zo me rek toch echt goed vol te krijgen! En ander smaakie voor de afwisseling is ook wel oke! Ppjes gaan aardig rap dus denk dat ik het kwa verschil in tijd allemaal wel goed krijg!
Goed weekend!
Goede morgen!
Ppjes over gepot naar groote pot!
Het wordt nu eigelijk 3x chocolope en 3 x pp daar moet een mooi oogstje uit kunnen komen! 20151108_100838.jpg
Succes dit is m'n favo soortje heel easy te kweken alleen pas op nooit storen als t licht uitstaat deze soort is daar gevoelig voor dan krijg je gegarandeerd hermie en probeer min 10 volle weken bloei te geven voor beste smaak
Succes!
@chocoloco
Nou wil ik ze altijd zo lang mogelijk laten staan dus dat komt goed uit!! Geld het voor de hele kweek dat je ze geen licht mag geven als de lamp uitstaad of alleen als ze in bloei zij??
T geldt voor heel de kweek niet storen k gebruik een smartphone Windows en t lukt me maar niet om foto's op t forum te plaatsen k ben nu 4 weken in de voorgroei 2x choco 2x liberty haze maar kan helaas geen verslag beginnen
De 2 planten links zijn Liberty Haze van Barney's farm rechts chocolope eigen regulier zaad (voornamelijk vrouwtjes) de choco's zijn 10 dagen jonger de liberty's zijn geLSTd 60x60x140 tentje met 250w hps
Comment