Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Goede morgen net ff sproei beurtje gehad en me slechste plantje begindt bij te trekken!
    20151206_094256.jpg20151206_094247.jpg20151206_094307.jpg
    Fijne zondag allemaal!

Comment

Hey, ik zie dat je met die airpotten werkt. Ben je daar tevreden over?
      Ben zelf de eerst keer met smartpots bezig, maar heb wel interesse in deze air potten omdat je na de kweek minder opkuis hebt met deze.

Mooie setup trouwens!
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Ik denk dat ze nog wel even mogen toch voordat je op 12/12 gaat?

Al moet je dat niet aan mij vragen, ik laat de tent altijd flink vol groeien Ik ga meer uit van het principe dat er geen licht op de vloer zou moeten vallen. Als het te vol wordt dan snoei ik wel weer wat.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

@vaperke de airpots bevallen tot nu,ben ook nog maar aan het ontdekken!!maar de aarde droogd niet helemaal uit!! wat ik wel verwacht had en heb het idee dat je wel meer water kan geven maar veel scheeldt niet met de gesloten pot!! Dus ja echt veel info heb ik niet voor je!!
          Tanx voor de reaktie en het mee lezen!!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@wietefras ja zeker dat ze nog wel even mogen!!denk nog 2 weken teminste dat hoop ik en dan maar!! Ze groeien nu wel lekker,tussen gister en vandaag zat gemiddeldt 1 1/2 cm dus als dat door gaat gaat t goed!!
          Ze moeten nog kleine 10 a 15 cm groeien om het rek te raken!!dus aan einde van de week verhuis ik ze naar onder het rek!!
          Last edited by Ed on grow tour; 6 December 2015, 20:28.

Comment

Ah ok, dacht uit je opmerkingen ven dat je ze nu al wilden omschakelen. Had ik verkeerd begrepen dan

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ben benieuwd naar hoe de potten het doen. Ik volg mee
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

We gaan het zien vaperke!!leuk dat je mee kijkt !!

Comment

Ed isniet zo van fotoos lijkt hed ed gaat lekker men, ga zo door!

Comment

Voor u zet ik er straks een paar mooien op meneer flintstoned!!ik ben ook best wel druk man!! heb een eigen stukadoorsbedrijf en daar zit een hoop tijd in dus het is vaak even vlug vlug zeg maar!! Dus als iemand ooit een hokie bouwt en een stukadoor nodig heb

20151209_193057.jpg20151209_193105.jpg20151209_193115.jpg20151209_193209.jpg

20151209_193232.jpg20151209_193243.jpg20151209_193351.jpg20151209_193359.jpg20151209_193417.jpg

20151209_193431.jpg20151209_193838.jpg20151209_193852.jpg20151209_193917.jpg20151209_193942.jpg20151209_193956.jpg

20151209_194017.jpg20151209_194030.jpg20151209_194050.jpg20151209_194159.jpg20151209_194208.jpg20151209_194226.jpg20151209_194234.jpg20151209_195020.jpgIMG-20151209-WA0023.jpg

Comment

En al me foto's staan goed kijk ook stuk beter!!
                      @flintstoned,dat slechte chocolopie wat kan dat nou zijn! Vindt maar raar plantje!!20151209_193431.jpg
                      Deze bedoel ik!?

Comment

Lijkt erop dat ze last heeft van claw.

Kan verschillende oorzaken hebben.
                        PH probleem
                        Ikzelf heb dit ook eens gehad na een teveel aan voeding.

Thugz

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Heb er juist een puist met voeding gegeven en ze begindt nu eindelijk wat te doen en een beetje op televen ik denk zelf dat het met de tempratuur temaken heb gehad en dat ze beetje op de tocht heb gestaan!!want veel voeding had ze nog niet gehad en ze is van af t begin zo!wil je ook niet tegen spreken kan best zo zijn!

Me ph die is in orde teminste t water/voeding wat ik geef! De ph van me grond weet ik niet?weet ook niet of je dat kan meten? Ja ganog maar eens zoeken naar claw!!

Comment

Mijn Chocolopes waren wat gevoelig voor tocht, maar zo extreem zagen ze er niet uit. Daar zal toch wel meer aan de hand zijn, maar dat zal FlintStoned wel zien.

Heb bij wel meer planten het idee dat ze niet helemaal lekker gaan. Gele delen op het blad en dat hangende blad zo lijkt me niet goed bij dit soort jonge planten.

De Chocolopes kunnen oveirgens best een hoop voeding hebben, maar ik had wel het idee dat ik dat terug merkte in wat scherpte in de wiet (bij hogere temperaturen in de vaporizer). Deze ronde had ik ze vrij weinig voeding gegeven (1.0 tot 1.1EC) en nu is dat beetje scherpte ook weg. Moet het resultaat na drogen nog even afwachten, maar ik denk niet dat de lage EC qua opbrengst me wat gekost heeft.

Heb bij de boerenjongens wel eens Chocolope gekocht en dat heb ik weggegooid. Dat was echt niet te roken zo scherp. Hoestte mijn longen uit mijn lijf. Dus het is wel een erg gevoelig soortje voor overvoeding denk ik dan. Ze laat het namelijk ook niet zien.

Die op de laatste foto heeft flinke toppen!

Comment

Dat geleblad hebben ze om dat toen ze jong waren op het natte karton gelegen hebben!! En geel geworden zijn daar maak ik me niet druk om!! En hangend blad is om dat ze net uit de slaap komen, denk ik hoor ik zie niet echt problemen maar ik ben ook maar een leek!!en ja zu zullen het vast veel beter kunnen doen als je ervaren bent maar ik vindt ze nu redelijk goed gaan op die ene na!!

Wijs je antwoordt niet af ben gewoon eigenweis

Wijs je antwoordt niet af ben gewoon eigenweis

Comment

die laatste pic lust ik ook wel
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bezig...
                                X