Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Foto's posten MET tekst dus ! Heb je lekker veel te doen Q hahahaahah

Comment

Van af vanavond de klok op 12/12 gezet!! Ze raken allemaal onderkant van het net! Als het goed is moeten ze nu nog 3 weken vlink groeien en dan lanzaam de bloei in!!zal aardig wat moeten binden buigen en knakken maar dat is juist leuk vindt ik!!ben zo benieuwdt of het wat gaat worden!!
      20151219_191510.jpg20151219_191457.jpg20151219_191521.jpg20151219_192049.jpg
      Dames hebben ook weer lekker doucheje gehad!! En morgen krijgen ze weer wat lekkers te drinken!!
      Goede avond mensen !!

Comment

Een leuke tijd dat binden vond ik toch. Veel plezier ermee Ed.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Over drie weken is het een oerwoud, let maar op[emoji1]

Comment

Goede morgen!!
            Als ik dat oerwoud beetje onder controlen heb vindt ik dat helemaal niet erg!!
            Ronthebudman!!
            Maar dat is nog ff afwachten!!
            Last edited by Ed on grow tour; 20 December 2015, 08:46.

Comment

20151221_094852.jpg20151221_094903.jpg
              Goede morgen!
              wat klemmetjes gehaald bij de action om alles naar beneden te houden!!dit werkt makkelijk en snel en herbruikbaar!!

Comment

Ik heb die ook, de trekbandjes werken beter vind ik persoonlijk. De klemmetjes duwen open en laten los tijdens het groeien...
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Daar om had had ik er nog niet heel veel gehaald!om te proberen en tyrips zat dus dat wordt combineren!��
                  Thanx voor de tip!! De witte

Comment

Je mag die tyrips niet te hard aan trekken, dan kan je je takken niet breken en kunnen de takken nog wat dikker worden.

Je gaat die tyrips toch achterstevoren gebruiken? Niet echt dichttrekken over die tandjes bedoel ik, dan kan je ze gewoon met de hand losmaken in plaats van door te knippen om je takken te kunnen oogsten.
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Ja niet aan trekken met de ribbel kant!zo blijft ie schuif baar! Kan die ook niet af knellen!dit was me al bekent!

Comment

Ik heb een soort tyrips van de aveve, deze kun je gemakkelijk terug vergroten. Weet niet precies de naam, maar het zijn een soort groene flexibele bandjes met gaatjes in die herbruikbaar zijn.
                        Je kunt ze in mijn verslag wel vinden. Die werken wel handig.
                        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Zal ik eens naar kijken!!

Comment

Gister chocolopekush bio gehaaldt in de sjop!! Daar is iemand met passie aan het kweken geweest! Als mijn chocolope daar beetje in de buurdt komt ben ik een blij man!! Echt heel lekker zacht wietje met lekkere na smaak die niet echt kan plaatse!
                            Last edited by Ed on grow tour; 23 December 2015, 21:42.

Comment

Weer paar plaatjes!!

Het gaat wel oke!! Binden is begonnen en hopen dat ie lekker doorgroeid zo dat de open gaten gevuldt kunnen worden,ben nu de takken de juiste kant op aan het sturen!
                              Fijne avondt
                              Mensen!!

Comment

Hey Ed, ik kan je foto's niet zien (via TapaTalk)
                                Last edited by Lacy LaPlante; 23 December 2015, 22:12.
                                Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Bezig...
                                X