Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Bedankt flint!!
    Blijf me best doen!! goed naar me plantjes kijken!en beetje blijven voelen kwa gewicht,het wateren blijft een kunst!! Hopenlijk op naar een mooi vol rek!!fingers crossed!!
    Goede nacht mensen!!

Comment

Hallo mensen
      heb lekker vakantie 3 hele weken dus da best fijn!! Ook heel fijn is dat ik nu alle tijd om me rek mooi op te binden!! De eerste tyrips zijn gebonden!!nog heel ff groeien en dan de bloei er in!! de leukste tijd is nu aan gebroken vindt ik,zal ook me uiterste best doen om mooi vol te krijgen!!
      20151217_193312.jpg20151217_193322.jpg

Comment

Als je die kabelbinders allemaal moet losknippen Ik heb al spijt van de binddraad van de action.

Deze zou je moeten kunnen lostrekken met de plant, om dan opnieuw te gebruiken.

Comment

Ik heb die klemmen ook liggen maar het maatje wat ik heb is niet ideaal en als ik ga oogsten knip ik gewoon alles stuk ik denk dat ik het wel gewoon met rips doe maar meschien volgende keer ff kijken voor wat anders!!

Comment

Als je de tyrap binnenstebuiten dichtript gaat het slotklepje niet over de geribbelde kant maar over de gladde kant en kan je die ook weer open schuiven. Bijkomend voordeel is dat als je ze wat strak gebonden hebt je de dikker wordende stammen niet gaat afknellen, want de tyrap schuift gewoon wat meer open. Daarnaast kan je dat dus hergebruiken op die manier.
            Last edited by FlintStoned; 18 December 2015, 03:12.

Comment

Precies zo als u zegt zitten ze er op,dus niet aan getrokken met de ribbel kant!!ze kunnen nog steeds schuiven,het truckje had ik al ergens gelezen in een ander verslag!! Vind het mooi dat ze het takje dan niet afkunnen knellen! Zo das ff lekker half 9 wakker worden!in plaats van 5 uur
              Al vast prettige dagen al zal wel flink wat poste in me vakantie!!

Comment

binddraad_rubber_5_mtr_flex.jpgQNQ2012039.jpg
                Deze gebruik ik allebei.
                Dat gerubberde draad vind ik het fijnst.

Je hebt niet zoveel ruimte om 5 planten te binden.
                Met 5 Sativa's die 11 weken echte bloei hebben wordt het heel krap denk ik.

Foto #1: probleempje ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hoi qnq
                  Het zijn 3 indica's en 2 sativa's en ik denk dat het net gaat passen allemaal en zo niet dan volgende keer een minder !! Welke foto 1 bedoel je ?? En als je een probleem ziet mag je best zeggen wat het is! En ik heb wel meer jungeltjes voor bij zien komen!!het is voor mij een ondekkings reis!! En we zien wel hoe het loopt!ik denk dat ik het wel redelijk voor elkaar ga krijgen!! Time will tell!!
                  En die klemmen heb ik ook van jouw 2e foto!!
                  Tanks voor de tips!!
                  Last edited by Ed on grow tour; 18 December 2015, 14:45.

Comment

Foto 1 in bericht #107
                    Ik kan niet zomaar zeggen wat de oorzaak is, dan moet ik precies uitzoeken wat je gedaan hebt tot nu toe.

Wat heb je voor soorten staan dan ?
                    Ik ging uit van Chocolope, dat staat in de titel van het verslag, verder zie ik op deze pagina geen namen.

Het zal ook best passen, maar bij een scrog is het de bedoeling dat alles op het gaas komt, en dat gaat niet lukken.
                    Niet dat het wat uitmaakt ofzo, alleen wordt het dan gewoon een steun-netje.
                    Mgoed, we gaan het zien..

Comment

Als je het verslagje gelezen had!! hahahaha had je gezien dat het inderdaat in het begin niet lekker ging paar plantjes met claw en die heb ik weg gedaan!! 3 pp er bij gezet!!ik denk dat ik het aardig weg gebonden krijg op het rek dan is toch een schrog??wil niet bijdehand zijn hoor maar ik zeg wat ik denk!!en ben eigenweis!!en ja het plantje heb wat te veel voeding gehad maar staat op ransoen!!en gaat al weer beter!!

Comment

Ja, of je zet af en toe even erbij wat het is. Ik lees in alle verslagen mee, maar ik vind niet altijd alles even boeiend.
                        Die "claw" had ik gezien, maar dat van die PP's heb ik overheen gelezen denk ik.

Ik heb ook zo m'n eigenaardigheden, en als ik op de laatste pagina niet zie wat het is, dan ga ik maar uit van de titel.
                        Ik ga zeker geen 6 pagina's doorspitten om te ontdekken of er onderweg niet ergens iets is veranderd.
                        En zo heeft iedereen wel wat heh..

't Zal best goed komen, succes.

!!

Comment

Nee begrijp ik ook wel!! en dat ik kwa kweken nog niet boeiendt ben begrijp ik ook, toch respect voor het mee lezen en iemand wat proberen bij te brengen,dat elke keer weer!!en zonder jullie (ieder een op dit forum) had het ook echt niet zo makkelijk gegaan!! Genoeg info en daar doe je zeker je voordeel mee!! Toch moet je zelf aan klooien om het onder de knie te krijgen!! En dat doe ik nu ook!! Goede avondt!
                          Last edited by Ed on grow tour; 18 December 2015, 23:23.

Comment

ed rocks die maak je weinig wijs

Comment

Thanx flint you rock too!!
                              Nouw had ik gister een feestje het was fout en rockte hahahaha20151218_165130.jpg

Comment

Ik zeg nergens dat je verslag niet boeiend is, maar ik lees niet alles wat tussendoor getiept wordt.
                                Als ik een verslag doorblader scrol ik naar het bericht met de foto's.
                                Dat lees ik, en dan scrol ik door naar het volgende bericht met foto's.
                                Ja, en dan mis je wel eens wat blijkbaar.

Ik vind die plantjes veel leuker om naar te kijken.
                                no offense eh, maar dat zijn tenminste vrouwen.

Comment

Bezig...
                                X